پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حریم 60 متری پلاژ قوه قضائیه آزاد می‌شود/ رسیدگی به پرونده افراد مازندرانی مرتبط با طبری در تهران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام اکبری امروز در نشست خبری به‌مناسبت هفته قوه قضائیه به‌منظور اطلاع رسانی اقدامات قوه قضائیه و تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی برگزار شد که در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا بخشی از ساحل که در اختیار پلاژ قوه قضائیه است آزاد شده است؟ و اگر آزاد شده احتمال دارد که  برنامه ریزی انجام شود که اصحاب رسانه در محل برای مستند سازی حضور پیدا کنند؟، اظهار کرد: با توجه به دستور اکید آیت‌الله رئیسی باید حریم ۶۰ متر پلاژ قوه قضاییه آزاد شود.

وی افزود: براساس دستور موکد آیت‌الله رئیسی باید نسبت به آزادسازی حریم ۶۰ متری دریا که بخشی مربوط به پلاژ سازمان ثبت اسناد و املاک و بخشی مربوط به سازمان زندان‌ها است، آزادسازی صورت گیرد.

 

رئیس کل دادگستری مازندران بیان کرد: در پی آزادسازی سواحل استان به اتفاق مدیرکل منابع طبیعی مازندران ـ منطقه ساری بازدید صورت گرفت و حریم آن را مشخص کردند که برای تامین ارتقای مسائل امنیتی دیوارکشی هم اقدام صورت گرفت.

اکبری گفت: بازدیدی توسط هیأتی از ریاست قوه قضاییه صورت گرفت که در این زمینه عقب‌نشینی باید صورت گیرد و ساحل حریم ۶۰ متری دریا حوزه پلاژ قوه قضاییه آزاد می‌شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در ارتباط با پرونده طبری، با توجه به اینکه بخشی از املاکی که در اختیار طبری بوده  در حوزه استحفاظی مازندران بوده آیا ریشه‌های از تخلفات این در استان مازندران وجود دارد و احتمال دارد مدیران استانی در ارتباط با این تخلف به دادگاه احضار شوند؟ اظهار کرد: تمام آنچه مربوط به این موضوع می‌شود در تهران رسیدگی می‌شود.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: چنانچه هرکسی به نوعی در این قضیه نقشی داشته باشد دارند بررسی می‌کنند و این بررسی‌ها همچنان ادامه دارد؛ همان‌گونه که می‌دانید از صدا و سیما پخش می‌شود و به سمع و نظر مردم می‌رسد.

 /86034/ج/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.