پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حدود ۶ هزار حقوقدان مازندرانی برای وکالت صف کشیدند

0

عضو هیات‌مدیره مرکز وکلای قوه قضاییه مازندران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت که آزمون داوطلبان حقوقدان فردا جمعه به صورت همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد. 

شاهین نوری با اعلام این که در مجموع حدود ۴۰۷ هزار نفر در سراسر کشور فردا برای آزمون وکالت بر میز امتحان خواهند نشست، افزود که آزمون وکالت مازندران در ۲ شهرستان ساری و بابل و در ۶ دانشگاه و ۱۲ حوزه امتحانی برگزار می شود. 

عضو هیات مدیره مرکز وکلای قوه قضاییه مازندران محل برگزاری آزمون را دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ، دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور شهرستان ساری و دانشگاه نوشیروانی و ۲ دانشگاه پیام نور شهرستان بابل معرفی کرد.

نوری تاکید کرد که متقاضیان باید ساعت ۸ صبح در محل آزمون خود که در برگه ورود به جلسه مشخص شده حاضر باشند و آزمون نیز از ساعت ۹ صبح آغاز و تا ساعت ۱۱ ادامه خواهد داشت. 

وی اضافه کرد: قبول شدگان آزمون پس از اعلام نتیجه به مصاحبه حضوری دعوت می شوند که امسال مازندران یکی از میزبانان مصاحبه حضوری است. 

عضو هیات‌مدیره مرکز وکلای قوه قضاییه مازندران در پاسخ به تعداد ظرفیت قبول شدگان آزمون وکلای امسال گفت: هنوز  میزان سهمیه  استان ها مشخص نشده است و بر اساس نیازی که خود قوه قضاییه شناسایی می کند جذب صورت می گیرد. 

 در حال حاضر در کانون مرکز وکلای قوه قضاییه استان مازندران یک هزار و ۸۵۰ وکیل عضو هستند.  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.