پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حامد خليلي ازني رییس آموزش و پرورش بخش چهاردانگه شد

3

حامد خلیلی ازنی به عنوان رییس آموزش و پرورش بخش چهاردانگه معرفی شد.

طی حکمی از سوی علیرضا سعدی‌پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ، حامد خلیلی ازنی به عنوان مدیر آموزش و پرورش بخش چهاردانگه منصوب شد.

3 نظرات
  1. صادق محمدی ازنی می گوید

    با سلام و احترام؛
    به این وسیله انتخاب بجا و شایسته ی استاد ارجمند ” جناب آقای حامد خلیلی ازنی” که نشان از درایت، لیاقت و توانمندی های ایشان را دارد ،صمیمانه تبریک عرض نموده و رجای واثق دارم که تعهد و کارآمدی های برجسته شان نوید بخش دستیابی هر چه بیشتر به قله های رفیع پیشرفت و توسعه ی آموزش و پرورش بخش چهاردانگه خواهد بود.

  2. آهنگری کیاسری می گوید

    ضمن تشکر و قدردانی از زحمات جناب آقای نجفی ، انتصاب فرهیخته گرانقدر و پژوهشگر ارزشمند دیار چهاردانگه جناب آقای خلیلی را به ایشان ، فرهنگیان ، دانش آموزان و اولیای دانش آموزان منطقه چهاردانگه تبریک عرض می نمایم و از درگاه حضرت دوست موفقیت برای ایشان آرزو می کنم. امید است با حضور این فرهنگی با تجربه در رأس بزرگترین اداره منطقه کمتر توسعه یافته چهاردانگه شاهد پیشرفت روز افزون دانش آموزان منطقه که با کمترین امکانات در حال تحصیل و دست و پنجه نرم کردن با غول کنکور هستند باشیم.حیدر آهنگری کیاسری

  3. قربان آهنگری کیاسری می گوید

    انتصاب برادر گرامی جناب آقای خلیلی ازنی را که در کسوت شغل انبیاء همواره خدمتگذاری پرتلاش بودند، به ایشان تبریک گفته و امیدواریم با تفضّل الهی بتواند در این مسئولیت خطیر موفّق بوده و منشأ اثر برای مردم منطقه باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.