پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حادثه ناگوار برای ستاره چهاردانگه ای/بدشانسی‌های سامان تمامی ندارد!

سامان فلاح در ادامه بدشانسی‌های یکی، دو سال گذشته خود در مصاف با مغولستان دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه مچ پا شده است.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، سامان فلاح را می‌توان یکی از بدشانس‌ترین فوتبالیست‌های ایران طی یکی دو سال گذشته دانست؛ بازیکن متولد 80 که در ترکیب پیکان در فوتبال ایران چهره شد، حالا با وجود حضور در تیمی متمول و صنعتی مثل گل گهر اما همچنان بدشانسی می‌آورد و ظاهرا قرار نیست روزهای تلخ او تمام شود.

فلاح در اولین روزهایی که نامش در فوتبال ایران مطرح شده بود، در غم از دست دادن مادر خود عزادار شد و شوک روحی بدی را تحمل کرد. شوکی که بازگشت او را با وقفه‌ای نسبتا طولانی مواجه کرد. او بعد از مصدومیت‌هایی که از ناحیه مچ پای چپ پشت سر گذاشت، در آخرین روزهای سال 1401 در یک سانحه رانندگی به شدت مصدوم شد و حدود 3 ماه دور از میادین بود.

بازگشت فلاح به میادین همراه با حضور تیم امید در غرب آسیا بود؛ این مدافع 22 ساله در نقل و انتقالات تابستانی با مبلغ رضایتنامه نجومی از پیکان راهی گل گهر سیرجان شد و در هفته‌های ابتدایی نیز بازی کرد اما کشیدگی عضله زیر شکم باعث شد تا دوباره دوراز میادین شود و در مسابقات مرحله اول انتخابی المپیک غایب باشد.

فلاح با عبور از مصدومیت همراه با تیم اعزامی ایران به هانگژو به چین سفر کرد و در بازی‌های دور گروهی عملکرد خوبی در ترکیب ثابت تیم تحت هدایت رضا عنایتی داشت اما در آخرین بدشانسی مقابل مغولستان مصدومیت شدید دیگری به سراغش آمد تا بدشانسی‌های ماه‌های گذشته او در فوتبال ادامه دار باشد!

این مدافع بدشانس  در دقیقه 26 بازی ایران و مغولستان وقتی پابه توپ از چند بازیکن حریف عبور کرد و به سمت دروازه مغولستان رفت، با تکل خشن بازیکن مغول مواجه شد. تکلی که با کف استوک روی مچ پای سامان نشست و باعث مصدومیت شدید او شد. خروج فوری فلاح از زمین نشان دهنده شدت آسیب دیدگی او داشت.

1930187
تکل خشن بازیکن مغولستان که باعث مصدومیت شدید سامان فلاح شد؛ او با این حرکت عجیب کارت قرمز گرفت و از زمین بازی بیرون رفت.

کادر پزشکی تیم ایران در هانگژو بلافاصله مچ پای آسیب دیده فلاح را آتل بستند و قصد داشتند سریعا بعد از بازی به بیمارستان بروند تا از پای این بازیکن MRI بگیرند. تعطیلی کلینیک دهکده بازی‌های آسیایی اما باعث شد تا اتفاق جدیدی درباره فلاح رخ ندهد و این بازیکن حالا صبح فردا (دوشنبه) با حضور در کلینیک اختصاصی مسابقات پایش را مورد عکس برداری قرار می‌دهد.

هنوز از شدت آسیب دیدگی فلاح خبر دقیقی در دست نیست؛ اما با شواهدی که وجود دارد مچ پای سامان در برخورد پیش آمده دچار شکستگی شده و این بازیکن احتمالا تا پایان مسابقات هانگژو نمی‌تواند به میدان برود.

مصدومیت فلاح نه تنها خبر خوبی برای رضا عنایتی نیست که یک شوک بزرگ برای باشگاه گل گهر سیرجان نیز محسوب می‌شود. اوزونیدیس سرمربی یونانی گل گهر حساب ویژه‌ای روی مدافع جوان تیمش در ادامه لیگ برتر باز کرده و بی شک مصدومیت او و ادامه دار شدن دوری این بازیکن از فوتبال خبر تلخی برای کادرفنی گل گهر خواهد بود.

باید منتظر جواب MRI فلاح باشیم تا مشخص شود این بازیکن آینده دار و مطرح چه زمانی قادر خواهد بود به فوتبال برگردد و کارش را از سر بگیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.