پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جولان سگ های ولگرد در تلمادره مانع کسب و کار

3

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه انبوه جمعیت و شمار سگ‌های بلا صاحب و ولگرد در تلمادره ، مایه دردسر برای کسب و کار مردم منطقه تلمادره پشتکوه چهاردانگه شده است.

با وجود چشمه های سورت ، این منطقه گردشگری محسوب می شود و سگ‌هایی که گاهی تنها و گاهی در گله‌هایی که جمعیت آن‌ها کم هم نیست در حال تردد هستند و باعث مزاحمت و ترس مسافرین می شود و متاسفانه فکر اساسی برای جمع‌آوری آن‌ها نشده است.

با توجه به افزایش این سگ‌ها در تلمادره ، مردم خواستار جمع‌آوری اصولی آنها هستند و امیدوارند با ایجاد مراکز نگهداری از سگ‌های بی‌پناه، از پرسه‌زنی و گزند این حیوانات در امان بمانند.

 

 

3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با تشکر از گزارش شما
    از شهردار محترم کیاسر تقاضا میشود جهت جلوگیری از آلودگی و انتقال بیماریها فکری برای این مشکل بکند.
    واقعا در خود کیاسر و حتی شهر ساری این معضل دیده میشود در شهر ساری در منطقه ششصد دستگاه و اطراف آن و راهبند و … سگ های فراوانی دیده میشوند که در میان کوچه ها و خیابان ها پرسه میزنند و مزاحمتهای فراوانی به دنبال دارند. (بگذریم از نجاست این حیوان که یک مقوله دیگری است).
    در بعضی از شهرها مکانهایی برای سگهای ولگرد اختصاص داده شده است و شهرداریها موظف هستند سگهای ولگرد را جمع آوری و در آن مکانها نگهداری کنند لذا این مقوله در شهر ساری و کیاسر ضروری به نظر میرسد.
    تشکر از همه کسانی که برای این مرز و بوم و مردم آن تلاش و کوشش میکنند.

  2. ابن عباس می گوید

    اتفاقا اونجا سگ ک می ایسته طرف بیشتر مجاب میشه پیاده شه و بهشون نزدیکتر شه.کاسبی شونو بهم نزده که هیچی واسشون کسب درآمدم داره

  3. شهروند می گوید

    از شهردار کیاسر عاجزانه درخواست میشود با شهرداری ساری یا سمنان و یا حتی هر سه شهرداری (سمنان – ساری – کیاسر) با همکاری هم یک مکانی برای نگهداری این حیوانات در نظر بگیرند تا از مزاحمت این حیوانات در شهر کیاسر و تلمادره و ساری و سمنان که کم هم نیستند جلوگیری شود . این سگها علاوه بر نجاست ناقل بیماری های فراوانی هستند که بر هیچ کس پوشیده نیست لذا مزاحمت های فراوانی را برای اهالی مناطق مسکونی فراهم می آورند.
    با تشکر از زحمات شهرداری کیاسر و ساری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.