پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جهش تولید سبب از بین رفتن رانت خواری می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در اولین خطبه نمازجمعه پس از دوران کرونایی با تاکید برتقوای الهی اظهار داشت: اگر بخواهیم در دنیای پرآشوب، راه شهیدان و انقلاب اسلامی و حضرت امام را ادامه دهیم باید خداوند با ما باشد و در این راستا باید متقی باشیم.

وی با اشاره به خطبه پیامبر گرامی اسلامی (ص) ادامه داد: شهادت به وحدانیت خداوند و رسول خداوند موجب رضا و خشنودی خداوند است.

آیت الله محمدی لائینی با اظهار خرسندی از بازگشایی مصلی‌ها و اقامه نمازجمعه پس از چندماه تعطیلی اظهار داشت: باید موارد بهداشتی را در این برنامه‌ها رعایت کرد.

امام جمعه ساری با گرامیداشت سال جهش تولید و آغاز به کار مجلس یازدهم، افزود: امیدواریم مجلس با بکار بستن تمامی امکانات و با تعامل دستگاه‌های مجریه و قضائی شاهد تحقق و رقم زدن جهش تولید باشیم زیرا اگر تولید رونق و جهش یابد، قیمت‌ها متعادل، قاچاق و واردات کم خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان اینکه تولید بالا سبب از بین رفتن رانت خواری در کنار واردات می‌شود، خواستار عملی شدن و تحقق شعار جهش تولید شد.

ضرورت رعایت بهداشتی در جامعه / ‏‬ دولت الکترونیک توسعه یابد

وی بابیان اینکه ویروس کرونا همچنان وجود دارد و تهدید می‌کند خواستار رعایت موارد بهداشتی برای پیشگیری از ابتلای به این بیماری شد و گفت: این دوره تجربه‌هایی نظیر جلسات ویدئوکنفرانسی داشت و باید به سمت توسعه و گسترش دولت الکترونیک پیش رویم و بسیاری از جلسات به این شکل برپا شود.

امام جمعه ساری برپایی مواسات و رزمایش همدلی را از دستاوردهای کرونا بیان کرد و گفت: بیش از ۳۰۰ هزار بسته حمایتی با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شد و باید همدردی و مواسات با نیازمندان ادامه یابد.

وی با اظهار اینکه کادر درمانی در خط مقابله با بیماری کرونا بوده است و تلاش‌های زیادی به خرج دادند، از تلاش‌های کادردرمانی و پرستاران تقدیر کرد و با اشاره به بکارگیری پرستاران و کادر درمانی در قالب طرح ۸۹ روزه از مسئولان و متولیان خواست تا نسبت به جذب این نیروها اقدام و حق و حقوق مدت فعالیت آنان را کامل پرداخت کنند.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه ایران اسلامی در مدیرت و مهار کرونا، مدیریت موفقی داشته است، ادامه داد: نسبت به کشورهای پیشرفته دنیا و همسایگان خود بهتر عمل کردیم و کشورهای پیشرفته دنیا دچار معضلات فراوانی شده‌اند.

وی افزود: کشورهای مختلف دنیا علاوه بر کرونا با بحران تبعیض نژادی نیز مواجه هستند که با خیزش حرکت‌های مردمی در جهان روبرو شدند و مسئله تبعیض نژادی در غرب و آمریکا، نهادینه شده است.

در این مراسم از یادمان آیت الله نورالله طبرسی امام جمعه فقید ساری رونمایی شد.

کد خبر 4952694
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.