پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جمعه شلوغ در محورهای مازندران/ یک‌طرفه شدن محورهای هراز و کندوان

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

علیرضا قدمی درباره وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است.

وی افزود: باتوجه به ورودی‌هایی که طی روزهای گذشته در محورهای مازندران داشتیم انتظار داریم شاهد افزایش ترافیک به‌ویژه در ساعات پایانی روز باشیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اجرای محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای استان، تصریح کرد: تردد تمامی تریلی از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع خواهد بود.

این مسؤول به ممنوع بودن تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز از کرج به سمت شمال اشاره کرد و گفت: همچنین آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ امروز تا ساعت ۲۴ از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه می‌شود.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز از محور هراز، یادآور شد: محور هراز نیز امروز ساعت ۱۶ از تهران به سمت شمال بسته و از ساعت ۱۸ تا ۲۲ تردد از آب اسک به سمت تهران یک‌طرفه خواهد شد.

وی با تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه، خاطرنشان کرد: در برخی از محورهای پایین‌دست باتوجه به خلوت شدن سرعت‌ها بالا رفت که هشداری جدی برای رانندگان است.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت:  رانندگان می‌توانند ازطریق تماس با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ از آخرین وضعیت جاده‌های استان مطلع شوند.
 /۸۶۰۳۴/ج/و

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.