پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جلوگیری از تردد خودروهای بدون تجهیزات زمستانی در محورهای مازندران

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به بارش برف در محورهای استان گفت: به همراه داشتن زنجیر چرخ توسط ماموران پلیس راه در خودروها کنترل می‌شود و در صورت نداشتن زنجیر چرخ از تردد خودرو جلوگیری می‌شود.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهادانگه ساري، جعفر محمدنژاد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به بارش برف و باران در ارتفاعات مازندران اظهار کرد: در حال حاضر در محورهای لاریجان، ولی‌آباد کندوان و کیاسر شاهد بارش برف هستیم.

 

وی ادامه داد: همچنین در محور گدوک شاهد مه غلیظ و در سایر نقاط استان نیز شاهد بارش باران هستیم.

 

فرمانده پلیس راه مازندران با تاکید بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ ویژه زنجیر چرخ برای رانندگان گفت: به دلیل بارش برف به همراه داشتن زنجیر چرخ توسط ماموران پلیس راه کنترل می‌شود و در صورت نداشتن زنجیر چرخ از تردد خودرو جلوگیری می‌شود.

 

محمدنژاد با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران عنوان‌ کرد: تردد تمامی کامیون‌ها از ساعت 6 تا 24 جمعه سوم بهمن ماه از محور هراز ممنوع است.

 

وی یادآور شد: همچنین تردد تمامی تریلی‌ها از ساعت 6 تا 24 روز جمعه سوم بهمن ماه از محور سوادکوه ممنوع اعلام شده‌ است.

 

فرمانده پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر لاین شمال به جنوب و جنوب به شمال محور کندوان همچنان مسدود است و رانندگان از جاده قدیمی تردد می‌کنند.

 

محمدنژاد با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گفت: توصیه ما به تمام مسافرانی که وارد مازندران می‌شوند این است که با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند و با رعایت قوانین و همکاری با پلیس راه سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

 

وی با اشاره به بارش‌های پراکنده و بارش برف در ارتفاعات مازندران تصریح کرد: رانندگان حین رانندگی قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و با توجه به اینکه رانندگی در برف بسیار متفاوت است پس رانندگان باید دقت لازم را داشته باشند.

 

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره 2182934 و پیش‌ شماره 011 به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.