پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جلسه پیگیری مشکلات حوزه گردشگری بخش چهاردانگه برگزار شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی دفتر دکتر بابایی جلسه پیگیری مشکلات حوزه گردشگری منطقه چهاردانگه با حضور دکتر بابایی کارنامی نماینده مردم در مجلس مدیر کل گردشگری، بخشدار چهاردانگه، شهردار و رئیس شورای شهر کیاسر و رئیس شورای بخش و سرمایه گذران دریاچه الندان برگزار شد.

دکتر بابایی کارنامی در نشست با مدیر کل گردشگری مازندران و مدیرکل منابع طبیعی با بیان اينکه صنعت نوین‌ گردشگری امروز نیازمند قوانین جدید براي توسعه اقتصادی و ارزآوری است تصریح کرد: دولت تاکنون لایحه‌ای مبنی بر اصلاح قوانین این‌ حوزه به مجلس ارائه نداده است.

این نماینده مجلس با اشاره به وظایف نمایندگان در قانون گذاری خواستار ارائه مشکلات قانونی حوزه گردشگری در استان‌ مازندران که گردشگری از اولویت‌های مهم آن است جهت تحول در سیمای گردشگری استان شد و گفت: مجلس این آمادگی را دارد تا در این راستا گام‌های اصلاحی بردارد.

وی با نگاه مثبت به اقدامات اصلاحی این اداره کل و عملکرد تحولی آن خواستار توجه ویژه به مناطق بالادست ساری که ظرفیت عظیمی در بخش های سه‌گانه میراثی، صنایع دستی و گردشگری دارد و همچنین ۵ فرصت گردشگری ویژه در بخش چهاردانگه شد و گفت: با تلاش برای رفع مشکلات زیرساختی در منطقه می‌توان از ظرفیت اقتصادی گردشگران داخلی و خارجی منطقه در توسعه منطقه گام برداشت.

نماینده مردم در مجلس همچنین به‌طور خاص بر بررسی مشکلات زیر ساختی منطقه گردشگری چشمه باداب سورت، دریاچه الندان، دریاچه چورت و حمایت از هنرمندان صنایع دستی روستای اورست و مالخواست چهاردانگه و احداث موزه کیاسر با تکیه بر داشته هاي سايت میراثی وستمین تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه سرمایه گذاران چشمه سورت، دریاچه الندان، چورت، شهردار، بخشدار و شورای شهر کیاسر هم به بیان مشکلات حوزه تخصصی خود پرداختند و خواستار رفع آن شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.