پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جلسه هم اندیشی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر کیاسر برگزار شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر، جلسه هم اندیشی کمیسیون فرهنگی- اجتماعی شورای اسلامی شهر کیاسر با حضور حجت الاسلام تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه شهر کیاسر، شهردار و اعضای شورای اسلامی کیاسر و مسئولان ادارات نهادها و متولیان فرهنگی شهر کیاسر برگزار شد.

در این جلسه پس از تلاوت کلام الله قرآن مجید حجت الاسلام تیموری امام جمعه محترم بخش چهاردانگه شهر کیاسر ضمن گرامی داشت روز 19 دی در اهمیت فرهنگ به نقل از مقام معظم رهبری فرمودند باید در کنار هر پروژه ای یک بسته فرهنگی باشد چرا که فرهنگ اساس همه فعالیت ها محسوب می شود.

حجت الاسلام تیموری در ادامه فضای زیبای شهری را بر اساس سبک ایرانی اسلامی خواستار شد.

محمد طاهر سعیدی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کیاسر ضمن خیر مقدم به مدعوین به تشریح وظایف کمیسیون فرهنگی پرداخت و مهمترین کار فرهنگی را برای گرفتن نتیجه مطلوب،فرهنگ سازی دانست وخاطرنشان کرد:تا زمانی که کار فرهنگی را به یک باور و اعتقاد در شهروندان نهادینه نکنیم کاری از پیش نخواهیم برد و این امرمیسر نمی شود مگربه همت شما متولیان فرهنگی که باید برای شهر خود تلاش کرده و دعای خیر آیندگان را در پشت سر خود داشته باشیم.

در ادامه هر یک از حضار به نقطه نظرات خود در زمینه کار فرهنگی اشاره کردند و موضوعات مطروحه از سوی مدعوین توسط دبیر جلسه نطق برداری شد و مقرر شد این موضوعات دسته بندی و با کمیته های چند گانه ای که از بین حاضرین جلسه در ماه آینده تشکیل خواهد شد پیگیری ودر سطح شهر اجرایی گردد.

این جلسه هرماه یک بار در محل شهرداری تشکیل می شود.شهروندان محترم می توانند نظرات و پیشنهادهای خود پیرامون مسائل فرهنگی-اجتماعی را به دبیرخانه کمیسیون فرهنگی-اجتماعی مستقر در دفتر شورای اسلامی شهر کیاسر ارائه کنند.

سید حسین محمودی شهردار کیاسر نیز در این جلسه به فعالیت های فرهنگی انجام گرفته در مدت اخیر در شهر کیاسر اشاره کرد وگفت: فرهنگ زیربنای اصلی شهر است چرا که کارهای فرهنگی درجامعه اثرگذار است.

وی با بیان اینکه پیوست فرهنگی و اجتماعی پروژه‌های عمرانی امری ضروری است، افزود: کار فرهنگی با برنامه ریزی مناسب و علاقه باید همراه باشد تا شاهد اثر گذاری این اقدامات و افزایش نشاط و پویایی اجتماعی در سطح شهر باشیم.

شهردار کیاسر گفت:شناسایی نخبگان شهر جهت استفاده از ظرفیت های آنها برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری در دستور کار قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.