پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جلسه مشترک فرماندهان پایگاه مقاومت روستاهای الندان، ازنی،تلوکلا، وری و کنیم

جلسه مشترک فرماندهان شورای پایگاه مقاومت روستاهای الندان، ازنی، تلو کلا، وری و کنیم به میزبانی روستای تلوکلا و با حضور اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه برگزار گردید.

0

 

سروان پاسدار جواد کردان فرمانده بسیج چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه اعلام کرد: ساعت ۱۷ امروز ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ جلسه مشترک فرماندهان شورای پایگاه مقاومت روستاهای الندان، ازنی، تلو کلا، وری و کنیم به میزبانی روستای تلوکلا و با حضور اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه برگزار گردید.

 

اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه  در این جلسه،  با اشاره به بزرگداشت  هفته دفاع مقدس و حضور پر رنگ مردم در انتخابات آتی  مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری جهت مایوس نمودن  دشمنان انقلاب اسلامی مطالبی ایراد نمودند.

 

 بخشدار چهاردانگه  با توجه به پشت سر گداشتن هفته دولت، اقدامات عمرانی انجام شده در بخش چهاردانگه و همچنین مورادی که در سفر رییس جمهور مطرح  و پیگیری خواهد شد توضیحاتی دادند.

 

در ادامه این جلسه جواد کردان فرمانده بسیج چهاردانگه از فرماندهان  و شورای پایگاه خواستند که با برگزاری نشست های بصیرتی باعث افزایش سطح آگاهی و بصیرتی مردم شوند  و از فرصت هفته دفاع مقدس جهت انتقال  گنجینه عظیم فرهنگ ایثار و شهادت به نسل حاضر استفاده نمایند.

 

این نشست با دیدار از مادر شهید اسدی به پایان رسید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.