پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جلسه شورای آموزش و پرورش چهاردانگه با موضوع پرژه مهر و اوقات فراغت

1

 

به گزارش  چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، مسعودیان زاده، رییس اداره گفت: جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه در تاریخ 10 تیر 1394  با دستور کار پروژه مهر 94 و غنی سازی اوقات فراغت تابستان 94 در کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی منطقه تشکیل شد.

 

امینی کیاسری، بخشدار منطقه، در این جلسه ضمن تشکر از عملکرد آموزش و پرورش و امید بهره مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان، با اشاره به اهمیت طرح «غنی سازی اوقات فراغت تابستان» برای دانش آموزان منطقه گفت: باید از پتانسیل همه ادارات و نهادهای منطقه ای جهت اجرای احسن برنامه های غنی سازی اوقات فراغت استفاده نمود تا دانش آموزان در ایام تابستان بهترین فضا و شرایط را برای آموزش و نشاط و شادابی داشته باشند.

 

  حجت الاسلام و المسلمین تیموری، امام جمعه شهر کیاسر، در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه، که با دستور کار غنی سازی اوقات فراغت تابستان تشکیل شد، ضمن تشکر از زحمات دست اندرکاران به بیان اهمیت موضوع پرداخته و گفت: وقت شناسی امری مهم است و برای بهره مندی بهتر از زمان باید باید برنامه داشت. وی با اشاره سخن حضرت امیر(ع) گفت: هرکس قدر وقت و زمان را نداند و برای استفاده شایسته از زمان تربیت نشده باشد در گذر عمر گرفتار مصیبت و بلا خواهد شد.

 

حجت الاسلام تیموری افزود: فرصت دیر بدست می آید و خیلی زود از دست می رود و چون گذر ابر سریع می گذرد.

 

وی متذکر شد: باید از سلامتی، قدرت، سرمایه و نشاط و جوانی خوب بهره برد تا در دنیا و آخرت رستگار شد.

 

حجت الاسلام تیموری، در ادامه با اشاره به سخن امام موسی کاظم(ع) در بهره مندی از زمان و عمر گفت: باید مدتی از عمر را برای مناجات با خداوند، زمانی را به کار جهت زندگی و امرار و معاش، مدتی را برای معاشرت با دوستان و برادران دینی قابل اعتماد و زمانی را برای لذت های مادی استفاده کرد.

 

امینی همچنین در باب پروژه مهر رهنمودهای لازم را ارئه کرد و گفت: آموزش و پرورش باید در سازماندهی نیروها و نقل و انتقالات آن ها دقت کند تا حقی از دانش آموزان ضایع نشود و کلاسی بدون معلم نماند.

 

IMG_6085-3

 

IMG_6104-2

 

IMG_6084-2

1 نظر
  1. امیر می گوید

    برنامه اوقات فراغت دانش اموزان هیچ مناسب دانش اموزان ابتدایی نیست مثلا اسلحه شناسی و دانش اموز ابتدایی ؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.