پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه برگزار شد

0

جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه با حضور اعضا و مدعوین این شورا برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه؛ جلسه شورای آموزش و پرورش این منطقه صبح امروز با حضور کاظمی بخشدار و رئیس شورا، خلیلی ازنی رئیس اداره آموزش و پرورش و دبیر شورا، مهدی نژاد رئیس شورای شهر کیاسر و سایر اعضا در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

“حامد خلیلی ازنی” دبیر شورا در ابتدای جلسه ضمن خیرمقدم به اعضا، هفته شورای آموزش و پرورش را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: از زحمات بخشدار سابق در پیگیری مصوبات جلسات قبل و همچنین از محبت و تعامل آقای کاظمی که به شورای آموزش و پرورش بسیار اهمیت می‌دهند سپاسگزارم.

“مسلم کاظمی” بخشدار چهاردانگه و رئیس شورا ضمن تشکر از زحمات معلمین بیان کرد: انسان های حوزه خرد و دانش و اندیشه تمام هستی شان را در مسیر تعالی افراد جامعه گذاشتند.

وی با اشاره به در پیش داشتن هفته شورای آموزش و پرورش و تبریک آن به حضار تاکید کرد: باید مشارکت در شورا توسط اعضا با اهتمام زیادی اتفاق بیفتد تا منتج به پیشرفت شود.

خلیلی دبیر شورا در ادامه با اشاره به یکی از موضوعات مورد بررسی گفت: از سال ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۰، ۸۲۹ نفر در سه دوره سوادآموزی در منطقه چهاردانگه آموزش دیدند.

در انتهای جلسه هر یک از اعضا نقطه نظرات خود را در رابطه با موضوعات در دست بررسی بیان کردند و مصوبات جلسه نیز ارائه شد.

شایان ذکر است دستور کار جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه شامل تعیین زمان برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی، مشکل فاضلاب روستای چورت برای دبیرستان متوسطه اول و مسیر دسترسی به مدرسه، مسیر جاده منتهی به دبیرستان های شبانه روزی خالخیل و وناجم و شناسایی افراد بیسواد منطقه چهاردانگه بود

در این جلسه جمال خادمی رییس مجمع خیرین آموزش و پرورش منطقه گفت: با تهیه ماسه و حمل آن کار بهسازی جاده های دسترسی دبیرستان های شبانه روزی امام حسین وناجم و حضرت خدیجه را انجام خواهد داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.