پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه در سال 1397 برگزار شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، در این جلسه که با حضور دکتر تیموری (امام جمعه منطقه چهاردانگه)، دکتر مرتضی جعفری (بخشدار منطقه)، و دیگر مسئولین عضو و مدعو، با محوریت دستور کار «اسکان نوروزی»«حفظ و حراست از مدارس در ایام تعطیلات نوروزی»و برگزاری مراسم تجلیل و بزرگداشت مقام معلم تشکیل شد، ابتدا حامد خلیلی، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش منطقه، ضمن تقدیر و تشکر از اعضا، با اشاره به مصوبات جلسه قبل، به تشریح دستور کار جلسه پرداخت و اعضا را دعوت به مساعدت و همکاری نمود.

در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین تیموری(امام جمعه بخش چهاردانگه)، با اشاره به توکل به خدا و عدم تعلق به دنیا، خواستار جبران مافات در ایام پایانی سال  97 شد.

دکتر جعفری، بخشدار منطقه و رییس شورای آموزش و پرورش، در این جلسه پس از استماع نظرات و پیشنهاد های حاضرین، در باب موضوعات مطروحه، ضمن تشکر از عملکرد آموزش و پرورش، گفت: باید نهایت تلاشمان را انجام دهیم تا میزبان شایسته ای برای مهمانان نوروزی باشیم.

وی اشاره کرد، باید از پتانسیل همه ادارات و نهادهای منطقه ای جهت اجرای احسن و پیشبرد برنامه های آموزش و پرورش، استفاده کنیم و از ورود افراد متفرقه به مدارس تحت هر عنوانی، بدون هماهنگی و همراهی مسئولین آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه جلوگیری شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.