پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جشن عبادت با محوریت دانش آموزان پایه سوم ابتدایی روستاهای چورت و چالو

0

جشن عبادت با محوریت دانش آموزان پایه سوم ابتدایی روستاهای چورت و چالو برگزار شد.


به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه‌نیوز، عادل الندانی مسئول‌کارگروه‌نصیب آموزشی قرارگاه‌ محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه‌کربلا از برگزاری جشن عبادتِ دیگری در مناطق محروم استان خبر داد.


وی افزود: در این مرحله، جشن عبادت با محوریت دانش آموزان پایه سوم ابتدایی روستاهای چالو و چورت‌ به میزبانی روستای چورت برگزار گردید.


الندانی در ادامه ضمن قدردانی از مشارکت معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه کربلا و مدیریت دبستان ابتدایی روستای چورت و همراهی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه و فرماندهی پایگاه‌مقاومت بسیج چورت، اظهار داشت: آغازِ جشنِ عبادت برای هر منطقه ی هدف این قرارگاه، فصلی نو را برای فعالیت های تخصصی تربیتی و فرهنگی برای دانش آموزان این‌مقطع تحصیلی برای مجموعه ی قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا باز می کند تا در مسیرِ رشد و تعالیِ تربیتی این دانش آموزان‌ براساس زمانبندی های مشخص شده در جهت حصول نتیجه ی درست گام های موثری را برداریم.


وی با اشاره به اینکه با هماهنگی های بعمل آمده، گروه جهادی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان ساری را بعنوان گروه‌ِ معینِ این‌ روستا انتخاب‌ و از ظرفیت های جهادگران این گروه جهادی به شایستگی برای همه ی اقشار روستای چورت استفاده‌ خواهیم‌ کرد.


عادل الندانی ادامه داد: مشارکتِ آحادِ مردم، دستگاه های اجرایی و نهادهای حمایتی یکی از مولفه های اصلی فعالیت های این قرارگاه است و‌ این مجموعه از همه ی ظرفیت های منطقه ای و شهرستانی و استانی برای پیشبرد رهیافت های نهایی روستاهای هدف خود بهره خواهد برد تا مردمِ این‌ مناطق از خدمات ارزنده ی آن بهره های کافی را ببرند.


مسئول‌ کارگروه‌ نصیب آموزشی قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در پایان اظهار داشت: گروه های جهادی دانشگاه فرهنگیان ساری و دانشگاه آزاد ساری به ترتیب معین روستاهای چالو و چورت می باشند و با استعانت از خداوند منّآن و توسل به شهدای عزیزِ این بخش؛ یقینا خدمات متنوع علمی،آموزشی،تربیتی، فرهنگی، اقتصادی و زیرساختی را در این روستاها به صورت مشارکت یکپارچه ی مردم و مسئولین براساس تجارب ارزشمند و موفق سال های‌گذشته در دهستان ولایت(پشتکوه) در این منطقه از بخش چهاردانگه ساری نیز پیش خواهیم برد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.