پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جست‌وجوها برای پیدا شدن مفقود سیل در چهاردانگه بی‌نتیجه بود

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: یدالله داودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری درباره آخرین پیگیری‌ها برای  محمد علی صاحبدل پیرمرد 70 ساله‌ای که روز جمعه 9 فروردین ماه امسال حین عبور از رودخانه در روستای جمال‌الدین‌کلای بخش چهاردانگه ساری سقوط کرد، گفت: نیروهای امدادی تلاش خود را برای پیدا کردن پیکر این فرد آغاز کردند.

وی افزود: اعزام تیم‌های غواص و تجسس برای پیدا شدن پیکر این فرد بی‌نتیجه بود و حتی مسیر آب را تغییر دادیم اما هیچ اثری یافت نشده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ساری بیان کرد: همچنین در نخستین روز وقوع سیلاب در تاریخ 27 اسفند ماه امسال صاحب یک مرغداری با خودرو داخل رودخانه داراب‌کلا سقوط کرد که جست‌وجو برای پیدا کردن این فرد بی‌نتیجه بود و با گذشت بیش از 20 روز هنوز اثری از پیکر این فرد نیست.

داودی اضافه کرد: با توجه به شدت احتمال اینکه پیکر این افراد به مناطق پایین دست منتقل شده باشد وجود دارد که در این زمینه نیز جست‌وجوها در دستور کار قرار دارد.

در سیل اخیر پنج نفر در مازندران جان خود را از دست دادند.

همچنین در بین اسامی اعلام شده از سوی سازمان پزشکی قانونی در موج دوم بارندگی‌ها در نوروز 98 ساناز کیانی از آمل و خدیجه ابراهیمی از آمل در استان فارس فوت شدند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.