پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جستجوی کرسی مجلس در میان شیرابه‌ زباله

0

 

همه ما می‌دونستیم یک روزی دوباره به ما بر‌می‌گردید، بالاخره شما اعتبارتون رو از همین مردم دارید!
از روزی که مجید حسین‌زادگان در مقام فرماندار و رئیس شورای تامین‌ مرکز استان پای برگه انتقال زباله رو برای مدت زمان کوتاه‌ سه‌ماهه‌ امضا کرد نزدیک ۱۴ سال می‌گذره، یادتون‌ هست لابد آشغال شهر رو ورداشته بود و اون مسابقات لعنتی‌ در پیش بود.
بعدها انتخاباتی برگزار شد که خلاف همه پیش‌بینی‌ها‌ رییس‌جمهور دولت نهم سرکار اومد، حسین‌زادگان رو که تاب موندن نبود تلاش کرد کلید فرمانداری رو زودتر تحویل بده، اما باید صبر می‌کرد تا مقدمات حضور منصورعلی‌ زارعی فراهم بیاد، او ابتدا حکم مشاور ارشد استاندار گرفت و بعدش به ریاست بازرسی استانداری رسید.
مدتی همراه‌ با فرماندار اینور اونور می‌رفت تا اینکه حکمش‌ رو دادن دستش‌ و خیالش‌ تخت شد، بخشدار هم که علی بابایی شده بود، خوب چقدر در و تخته با هم جور بودن!
زارعی تا سال ۹۰ تو فرمانداری موند و بابایی که از بخشداری اومده بود ور دل اون خواست جایگزین بشه که استخاره و اون اتفاقات!
زباله. حالا ۶-۵ سالی بود که منتقل می‌شد، دقت کنید از چندماه‌ رسید به چند سال، اون موقع هنوز عبوریی‌ درکار نبود که کاسه کوزه‌ رو سر اون بشکنه.
از وفور نعمت در دوره دولت نهم، وعده پالایشگاه و ماجرای زباله‌سوز درگیر حواشی‌ شد و دیدید که سرانجامش‌ چی شد.
آقای زارعی سرش هوای مجلس زد و تو دو دوره یک‌بار به شجاعی و بار دیگه به دامادی باخت، حالا این وسط دریاچه‌ای‌ از شیرابه زباله در حال شکل گرفتن بود که سروکله‌ متهم اصلی پیدا شد.
مهدی عبوری جوان اول شهر، ناخدای مرکز استان شد، او که حکمش رو برای فرمانداری نتونسته‌ بود بگیره، شد شهردار ساری و پیمانکارانی که دیگه کم‌کم شدن مافیا!
دیگه کسی به لحاظ‌ لجستیکی قدرت رقابت رو با اون‌ها نداشت و این ماجرا همچنان ادامه داره.
اما علی بابایی هم که مزه انتخابات رو تو دوره قبل چشیده بود این‌بار با مجددا با رفیق و رقیب سابقش زارعی وارد میدون شدن.
این وسط محمد دامادی‌ نماینده هم هرازچندگاهی سروصدا‌ می‌کرد سر ماجرای زباله، پس جمع دوستان جمعه و یکی استاندار کم بود که اونم تفنگ خالی رو به قول دوستان خبرگزاری فارس شلیک کرد.
نکته اینجاست که موقع انتخابات شده و همه می‌دونن که باید بخشی‌ از آراءشون‌ رو از چهاردانگه‌ خصوصا جنوب‌ شهر راهبند دشت کنند، پس شروع کردند به مانور تبلیغاتی.
اما این مردم با یک پدیده‌های مدیریتی روبرو هستند. از بخشدار که میگه من کاره‌ای نبودم، فرمانداری که میگه من ناظر بودم همه چی دست دست نماینده‌ مجلس هست و نماینده مجلسی که دولت و سازمان حفاظت محیط زیست رو به توپ بست.
استاندار هم بر خلاف چیزی که ازش به عنوان یک تحصیلکرده عالم سیاست نامبرده می‌شد زد جاده‌ی‌ خاکی. یکی نیست بهش بگه برادر تو خودت تو این ماجرا از ذیل تا صدر مسوول بودی و دست‌اندرکار، عبوری زمان فرمانداری شما شهردار بود الان نطق‌‌ات‌ رو برای کی و چی باز کردی؟
کمی تو عالم سیاست باید حساب‌ شده‌تر عمل می‌کردی. اون موقع مانعی وجود داشت که آلان‌ نداره؟!
به‌ هر صورت انتخابات در پیش هست و همه جمعشون‌ کامله‌. اون‌ها موفقیت رو در گویچاله و بین شیرابه‌ زباله جستجو می‌کنند، مگه چهاردانگه‌ای‌ها هوش‌ سیاسی ندارن؟! به وقتش چشم رای هم می‌دیم!

سیدروح الله شجاعی کیاسری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.