پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جزییات تیراندازی و کشته شدن مامور منابع طبیعی در جنگل چمستان نور

عبدالرحیم اسماعیلی با اشاره به حمله مسلحانه قاچاقچیان چوب در جنگل نور، اظهار کرد: این حادثه ساعت ۴:۳۰ صبح امروز در جنگل چمستان نور رخ داد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: محمدرضا عزیزکمالی معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی مازندران منطقه ساری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار وارش نیوز در آمل با اشاره به درگیری ماموران منابع طبیعی چمستان با قاچاقچیان چوب در جنگل سالده سفلی گفت: در ساعت ۵ بامداد دو دستگاه خودروی نیسان که قصد حمل چوب های قاچاق جنگلی را داشتند در محدوده روستای سالده شهر چمستان توسط ماموران منابع طبیعی منطقه که در حال گشت زنی مشغول بودند مشکوک به آنها شده و اخطار ایست می دهند.

 

وی افزود: با توقف ماشین های حمل چوب قاچاق سرنشیان خودروهای نیسان از ماشین پائین آمده و ماموران منابع طبیعی منطقه را تهدید کردند که از سد راه آنها کنار روند و راه را باز کنند تا به راهشان ادامه دهند.

 

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی مازندران منطقه ساری بیان داشت: بر اثر مقاومت ماموران منابع طبیعی یکی از قاچاقچیان چوب متاسفانه با اسلحه شکاری که در دست داشت در فاصله یک متری تیری را شلیک که در اثر تیراندازی صورت یکی از همکاران قرق بان طرح جنگلداری آستان قدس رضوی بنام فضل الله علی پور ۴۷ ساله متلاشی و در دم فوت می کند.

 

عزیزکمالی یادآورشد: در این درگیری فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان نور از ناحیه پهلو بر اثر شلیک گلوله آسیب شدید می بیند و به بیمارستان شهرستان نور منتقل می شود.

 

وی اضافه کرد: دو نفر از ماموران از ناحیه اعضای بدن مجروح شدند که خوشبختانه بصورت سرپایی مداوا می شوند.

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی مازندران منطقه ساری اشاره کرد: پس از وقوع حادثه رئیس دادگاه عمومی بخش چمستان شخصا وارد عمل شد و با همکاری نیروی های انتظامی، نظامی و امنیتی با تلاش ها و پیگیری های فراوان در ساعات اولیه درگیری ۳ نفر از قاچاقچیان را شناسائی و دستگیر می کنند.

 

عزیزکمالی اظهارداشت: دونفر دیگراز قاچاقچیان چوب  تا ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه امروز که متواری بودند دستگیر شدند.

 

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش های رئیس دادگاه عمومی بخش چمستان ، نیروی های انتظامی ، نظامی و امنیتی در شناسائی و دستگیری افراد قاچاقچی گفت: پرونده در دست بررسی می باشد که بزودی به سزای اعمال خود خواهند رسید./وارش

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.