پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جدال قعرنشینان لیگ دسته اول فوتبال در بابل برگزار می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل، در نخستین دیدار از هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم فوتبال خونه به خونه بابل از ساعت 14 و 45 دقیقه میزبان تیم شهرداری ماهشهر خواهد بود.

تیم‌های خونه به خونه بابل و شهرداری ماهشهر بر خلاف فصل گذشته نمایشی ضعیف از خود ارائه می‌دهند و نگرانی زیادی در نزد هواداران این دو تیم وجود دارد.

بابلی‌ها با نظر محمدی دومین مربی این فصل خود نمایش قابل قبولی را ارائه می‌دهد ولی در نتیجه‌گیری موفق نیستند اما شاگردان نظر محمدی در بازی‌های اخیر نشان داده اند که حتی در مقابل تیم‌های مدعی نیز به خوبی بازی می‌کنند و اگر کادر فنی بتواند برخی اشتباهات فردی را در تیمش برطرف کند قطعاً نتایج بهتری در ادامه لیگ کسب خواهد کرد.

اما در آنسوی میدان نیز شاگردان داوود مهابادی شروع بسیار بدی در لیگ امسال داشتند و نتایج ضعیف این تیم باعث شده است تا ماهشهری‌ها تنها یک برد کسب کنند و شکست‌های پی در پی داشته باشند که کار برای مهابادی و یارانش سخت تر شود.

تیم خونه به خونه بابل هفته گذشته در مقابل تیم مدعی آلومینیوم اراک با یک گل شکست خورد و ماهشهری‌ها نیز میزبان خود نود ارومیه را متوقف کردند.

تیم فوتبال خونه به خونه بابل 5 امتیازی است و در جایگاه پانزدهم جدول قرار دارد و تیم فوتبال شهرداری ماهشهر با 6 امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول قرار دارد.

 /ن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.