پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جبهه‌های جنگ فقط محل عملیات نظامی نبود/ نسل حاضر در مسیر ایثارگری قرار دارد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدی لائینی در مراسم تجلیل از 100 هزار پیشکسوت دفاع مقدس مازندران، اظهار کرد: شهدا حاضر و ناظر بر رفتار هستند که با یاد و نام آنها احساس شادمانی می‌کنیم که دفاع مقدس را به نحو مناسبی اداره کرده و خطر عظیم از کشور را دفع کردند و از این جهت حق بزرگی بر ما دارند.

وی تصریح کرد: جبهه‌های جنگ از نگاه ما فقط محل عملیاتی نبوده بلکه مکتب پرورش انسان‌های فرهیخته بوده که این انسان‌های والا مقام در مکتب دفاع مقدس تربیت شدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدای که فرزندان رشیدی را تربیت کرده و تحویل جامعه دادند افتخار می‌کنیم و باید تلاش کنیم که خانواده شهدا را خوشحال نگه داریم.

وی یادآور شد: شهدا زمانی که ببینند ما راه مبارزه با استکبار جهانی را در پیش گرفتیم از ما خوشحال می‌شوند به این دلیل که احساس می‌کنند که راهشان ابتر نمانده است.

لائینی اضافه کرد: باید تلاش کنیم که فرهنگ دفاع مقدس را به خوبی ترویج دهیم و مایه خوشحالی ما است که سرزمین ایران اسلامی پیرو راه امام راحل و شهدا بوده و نسل حاضر هم در مسیر راه شهادت و ایثارگری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: وظیفه و رسالت ما را رهبر انقلاب اسلامی ایران تعین می‌کند و باید ادامه دهنده راه ایثار و شهادت باشیم.

به گزارش فارس، در این مراسم از 12 عنوان کتاب و 20 عنوان کتاب صوتی در حوزه دفاع مقدس و مدافعان حرم رونمائی شده است.

 /86004/غ


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.