پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جبران خسارت سیل در شهر زیراب هنوز به جایی نرسید

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

محمود امیر‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به توانمندی‌ها و مشکلات شهر زیراب، گفت: شهر زیراب درآمد پایدار ندارد و کمبود نقدینگی لازم برای مدیریت شهری از مهم‌تر‌ین مشکل شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر زیراب سوادکوه به استفاده ادارات و نهاد‌های مختلف از منابع موجود در شهر اشاره کرد و افزود: ادارات و نهاد‌های مختلفی که از منابع شهر مانند رودخانه سود می‌برند در ضرر‌های مرتبط با آن هم باید مشارکت کنند و شایسته نیست در مواردی مانند سیل سال‌های اخیر و ضرر‌هایی که برای شهرداری به همراه داشت شاهد آن باشیم که اداراتی که از رودخانه سود بردند در ضرر ایجاد‌شده مشارکت نکنند.

وی خاطر نشان کرد: از صبوری خسارت‌دیدگان از سیل سال‌های اخیر در شهر زیراب تشکر می‌کنم و این شهروندان هم باید به حقوق خود برسند و پیگیری‌های انجام‌شده برای جبران خسارت سیل سال ۹۴ در شهر زیراب هنوز به جایی نرسید.

امیر‌پور از پیگیری شهرداری زیراب برای دریافت وام ۵ میلیارد تومانی برای کاهش بدهی شهرداری زیراب خبر داد و افزود: در شورای شهر هم برای کاهش بدهی‌های شهرداری زیراب و همراهی با برنامه‌های شهرداری، کمک می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر زیراب سوادکوه از تخریب پارک معلم در جنب میدان شهر انتقاد کرد و با یادآوری اینکه در شورای دوره سوم مبلغ ۶۰ میلیون تومان از میراث فرهنگی برای تجهیز آن بودجه دریافت شده بود، خاطر نشان کرد: پارک معلم شهر زیراب بدون برنامه تخریب شد و منطقی نیست که وقتی برنامه‌ای وجود نداشت، نباید اقدام به تخریب می‌شد و اگر پول نبود چرا تخریب شد و اگر با طرح اقدام به تخریب شد چرا هنوز اقدامی برای اجرای برنامه انجام نشد و چرا شورای شهر در این زمینه سکوت کرده بود.

امیر‌پور، اظهار کرد: اقدامات اولیه برای طرح پارک میان‌سی در ۲۰ هکتار و با تلاش شورای دوره چهارم انجام شد و شهرداری نیاز به درآمد پایدار دارد و باید در این زمینه تلاش کرد.

 /۸۶۰۱۵/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.