پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جاذبه‌های گردشگری کیاسر ناشناخته است‌

شهردار کیاسر با اشاره به وجود جاذبه‌های بکر گردشگری در شهر کوهستانی کیاسر ساری، گفت: متاسفانه جاذبه‌های گردشگری کیاسر ناشناخته است.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، به نقل از خبرگزاری تسنیم، خلیل انتظاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی شانزدهم خرداد با حضور عموم مردم و خانواده‌ها در شهر کیاسر برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه همایش پیاده‌روی خانوادگی کیاسر از برنامه صبح و نشاط از شبکه سوم پخش زنده می‌شود، افزود: این همایش با حضور مسئولان ورزشی استان و شهرستان و نماینده مردم ساری و میاندرود در این شهر برگزار می‌شود.

 

انتظاری، برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی را عامل ایجاد شور و نشاط اجتماعی دانست و افزود: حضور خانوادگی در همایش پیاده روی از رشد روزافزون ورزش های همگانی در جامعه حکایت دارد.

 

وی با بیان اینکه شهر کیاسر با وجود زیبایی‌های خاص خود هنوز ناشناخته باقی مانده است، گفت: این رخداد بزرگ ورزشی فرصتی تاریخی برای شناساندن ظرفیت‌های این شهر است.

 

شهردار کیاسر با اشاره به اهداف این همایش، ایجاد شور و نشاط عمومی، نهادینه کردن ورزش همگانی، به تصویر کشیدن جاذبه‌های طبیعی بکر و معرفی جایگاه شهر کیاسر را از اهداف این همایش بر شمرد.

 

وی جذب گردشگر و سرمایه‌گذار را از رهاوردهای همایش پیاده‌روی در آینده نزدیک برای شهر کیاسر  اعلام کرد و گفت: عملکرد ما در این برنامه بسیار مهم بوده و هر فردی در حد توانش باید برای هر چه بهتر برگزار شدن آن تلاش کند.

 

انتظاری با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاران از موقعیت و توانمندی‌‌های شهر کیاسر بی اطلاع هستند، افزود: امیدواریم این همایش بزرگ زمینه‌ساز چندین برنامه ملی و فراملی در شهر کیاسر شود.

 

شهردار کیاسر از اهدای جوایز به نفرات برنده در این همایش خبر داد و گفت: در این برنامه بر اساس قرعه به نفرات برنده یک دستگاه خودرو پراید، ده‌ ها دستگاه دوچرخه، البسه ورزشی، کمک هزینه زیارت خانه خدا و عتبات عالیات اهدا می شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.