پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

احداث بزرگ‌ترین پارک جنگلی شمال کشور در کیاسر

شهردار کیاسر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ساری گفت: بزرگ‌ترین پارک جنگلی شمال کشور در سه کیلومتری شهر کیاسر حاشیه جاده ساری به سمنان احداث می‌شود.

2

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نبور، شهردار کیاسر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ساری گفت: بزرگ‌ترین پارک جنگلی شمال کشور در سه کیلومتری شهر کیاسر حاشیه جاده ساری به سمنان احداث می‌شود.

 

انتظاری افزود: یکی از اقدامات موفق شهری در حوزه جذب گردشگر برای شهر کیاسر، احداث پارک جنگلی سرما در مسیر رفت و امد مسافران بوده که هم اکنون در حال احداث است.

 

وی با بیان اینکه مسافران و گردشگران بسیاری از مسیر جاده کیاسر به سمنان عبور می‌کنند، افزود: با ساخت این پارک می توان درآمد پایدار برای شهر کیاسر ایجاد کرد.

 

انتظاری، مساحت پارک جنگلی کیاسر را حدود 40 هکتار اعلام کرد و گفت: بوستان جنگلی کیاسر از گونه های متنوع درختی و درختچه‌ای برخوردار است.

 

شهردار کیاسر با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر برای تحقق برنامه‌های شهرداری کیاسر همکاری و همراهی تحسین برانگیزی دارند، گفت: در آینده نزدیک شاهد تحول شگرفی در شهر کیاسر خواهیم بود.

2 نظرات
  1. رضا می گوید

    شهر کیاسر از ظرفیتهای بالایی برای پیشرفت بر خوردار است که با کمی توجه و جدیت در امور- جوانان ان منطقه همه مشغول کار شوند و به رونق ان منطقه و جلو گیری از مهاجرت اهالی نقش بسزایی میتواند داشته باشد

  2. اصغری می گوید

    چه اسم قشنگی پارک جنگلی سرما. ما باید از سردسیر بودن منطقه نهایت استفاده را ببریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.