پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جاده کندوان جمعه یک طرفه می شود

0

به گزارش پلیس راه کشور، اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه شروع و تا ۲ بامداد روز شنبه پنجم مرداد ادامه خواهد داشت.

محور چالوس – کرج

– تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه پنجم تیر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

– تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور کرج – چالوس ممنوع است.

محور هراز

– تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع است.

– تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ فردا (چهارشنبه) و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (۴ و ۵ تیر) از محور هراز ممنوع است.

همچنین پلیس راه کشور اعلام کرد: در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه و به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محورهای هراز و کرج-چالوس اعمال خواهد شد.

وضعیت جوی

بر اساس پیش بینی هواشناسی سیاه بیشه، هوای امروز جاده کندوان صاف و دمای هوای این منطقه نیز ۲۳ درجه سانتیگراد است.

همچنین هوای روز چهار شنبه این محور کوهستانی نیز صاف تا قسمتی ابری پیش بینی شده و دمای هوا نیز در این روز از ۱۵ تا ۲۹ درجه سانتیگراد در نوسان است.

هوای روز پنجشنبه این محور نیز بر اساس پیش بینی هواشناسی ابری با احتمال بارش بتدریج کاهش ابر است و دمای هوای این منطقه کوهستانی ۱۳ تا ۲۶ درجه در نوسان است.

هوای روز جمعه در این محور صاف تا نیمه ابری گاهی افزایش ابر است و دمای هوا نیز بین تا ۱۵ تا ۲۵ درجه سانتیگراد پیش بینی شد.

/ ‏۱۶۰۲/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.