به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا (ص)، سعید محمد ضمن اعلام بهرهبرداری بخشی از پروژه چهار خطه کردن محور هراز اظهار داشت: طول کلی این پروژه ۴۸ کیلومتر و شامل سه قطعه است که در جاده آمل به تهران در استان مازندران واقع شده و پیشرفت فیزیکی آن ۷۳ درصد میباشد که تاکنون ۲۰ کیلومتر آن به بهرهبرداری رسیده است.
وی ضمن اشاره به همکاری خوب وزارت راه و شهرسازی در اجرای این پروژه گفت: عملیات اجرایی این ۶ کیلومتر در منطقه وانا و محدوده لاسم- پلور است که یک رشته تونل به طول ۱۷۴۰ متر و سه دستگاه پل به طول ۱۵۰ متر با ۳۸۰۰ متر دیوارهسازی از ویژگیهای آن محسوب میشود.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا (ص) در خصوص مشخصات کلی این پروژه افزود: ۱۷ رشته تونل به طول ۱۶.۱ کیلومتر و ۶ دستگاه پل خاص به طول ۳۷۸ متر در این پروژه تعریف شده است که این امر حکایت از توپوگرافی خاص منطقه و شرایط سخت در اغلب جبهههای کاری این پروژه دارد که تاکنون ۸ رشته به طول ۷.۷ کیلومتر و ۵ دستگاه پل به طول ۳۷۳ متر مورد بهرهبرداری قرار گرفته است.
محمد با اشاره به برخی از مشکلات و سختیهای این پروژه گفت: حجم بالای ترافیک در محور هراز، وجود معارضین دولتی و شخصی، ممنوعیت تردد ادوات سنگین راهسازی در روزهای تعطیل و پایان هفته و کمبود نقدینگی از مهمترین مشکلات اجرای این پروژه است که انجام کار را با سختی و وقفه روبهرو کرده است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا (ص)، سعید محمد ضمن اعلام بهرهبرداری بخشی از پروژه چهار خطه کردن محور هراز اظهار داشت: طول کلی این پروژه ۴۸ کیلومتر و شامل سه قطعه است که در جاده آمل به تهران در استان مازندران واقع شده و پیشرفت فیزیکی آن ۷۳ درصد میباشد که تاکنون ۲۰ کیلومتر آن به بهرهبرداری رسیده است.
وی ضمن اشاره به همکاری خوب وزارت راه و شهرسازی در اجرای این پروژه گفت: عملیات اجرایی این ۶ کیلومتر در منطقه وانا و محدوده لاسم- پلور است که یک رشته تونل به طول ۱۷۴۰ متر و سه دستگاه پل به طول ۱۵۰ متر با ۳۸۰۰ متر دیوارهسازی از ویژگیهای آن محسوب میشود.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا (ص) در خصوص مشخصات کلی این پروژه افزود: ۱۷ رشته تونل به طول ۱۶.۱ کیلومتر و ۶ دستگاه پل خاص به طول ۳۷۸ متر در این پروژه تعریف شده است که این امر حکایت از توپوگرافی خاص منطقه و شرایط سخت در اغلب جبهههای کاری این پروژه دارد که تاکنون ۸ رشته به طول ۷.۷ کیلومتر و ۵ دستگاه پل به طول ۳۷۳ متر مورد بهرهبرداری قرار گرفته است.
محمد با اشاره به برخی از مشکلات و سختیهای این پروژه گفت: حجم بالای ترافیک در محور هراز، وجود معارضین دولتی و شخصی، ممنوعیت تردد ادوات سنگین راهسازی در روزهای تعطیل و پایان هفته و کمبود نقدینگی از مهمترین مشکلات اجرای این پروژه است که انجام کار را با سختی و وقفه روبهرو کرده است.