پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لزوم سرمایه گذاری حوزه گردشگری در شهر سرخرود

0

به گزارش خبرنگار مهر، محسن کبود فیروزجایی عصر چهارشنبه در نشستی با انبوه سازان و سرمایه گذاران از مشارکت آنها در امور خیر و نیکوکاری قدردانی کرد و گفت: هموار کردن مسیر سرمایه گذاری و رفع مشکلات برای همه شهروندان از جمله انبوه سازان از وظایف شهرداری و شورای اسلامی در کنار کنترل و قانونمندسازی ساخت و سازهاست.

شهردار سرخ رود تعامل متقابل شهرداری و سرمایه گذاران را در پیشبرد اهداف در راستای پیشرفت حوزه‌های مختلف شهری از جمله عمرانی و فرهنگی را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: بنیان کارآفرینی را می‌توان با همکاری متقابل در چارچوب قوانین و مقررات انبوه سازی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم افراد زیادی را در این بخش مشغول به کار می‌کند را تقویت کرد.

کبود فیروزجایی ایمن سازی ساختمان‌ها را شرط اصلی تعامل با شهرداری عنوان کرد و ادامه داد: رعایت اصول ایمنی در ساختمان‌ها توسط انبوه سازان و همه فعالین این عرصه، مورد انتظار شهرداری است چرا که خواهد توانست تبدیل به برندی برای شهر سرخ رود که موجبات اطمینان خاطر شهروندان را فراهم آورد و کیفیت ساختمان‌ها را به مراتب افزایش دهد.

وی افزود: سرخ رود به عنوان پایلوت بلندمرتبه سازی دارای ظرفیت و پتانسیل‌های بالقوه ای است که با همکاری و همیاری شهروندان و سرمایه گذاران، بیش از پیش به بالفعل تبدیل شود و البته معرفی سرخ رود با این عنوان موجب کنترل و تعیین تکلیف ساخت و سازها در شهر خواهد شد.

کبودفیروزجایی در ادامه خواستار توجه بیشتر سرمایه گذاران به ضلع جنوبی شهر سرخ رود شد و گفت: ایجاد تعادل در ساخت و سازهای شمالی و جنوبی موجب تقسیم تراکم جمعیتی و از طرفی جلب رضایت عمومی خواهد شد.

شهردار سرخ رود توجه به ظرفیت‌های گردشگری را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: ورود سرمایه گذاران به حوزه گردشگری از جمله احداث هتل، مجموعه‌های ورزشی و تفریحی و پذیرایی نیز مورد انتظار است و شهرداری نیز در آینده بسته‌های حمایتی ویژه ای با تعامل سازنده اعضای شورای اسلامی شهر را فراهم تا بتوان این مهم را تقویت کرد.

کد خبر 4946610
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.