پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جاده های مازندران ایمن سازی می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی نجفی پیش ازظهر پنجشنبه در جلسه هم اندیشی که به منظور بررسی موضوعات مربوط به نقاط حادثه خیز در سطح محورهای استان برگزار شد، عنوان کرد: با آشکارسازی و رفع نقاط حادثه خیز می‌توان گامی ارزنده در جهت ایمن سازی محورهای مازندران برداشت.

وی با اشاره به کاهش میزان تصادفات در جاده‌های برون شهری و روستایی، دستیابی به این هدف را در نتیجه اقدامات ایمن سازی محورها بیان کرد و با بیان اینکه آشکارسازی نقاط حادثه خیز با نصب علائم و اقدامات ایمنی انجام می‌شود، یادآور شد: اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت و اجرای خط کشی در سطح محورهای استان با جدیت در حال اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: جاده‌های ارتباطی مازندران به دلیل حجم بالای ترافیک و تردد وسایل نقلیه، از جاده‌های حساس کشور است و ایمن سازی و نیز حذف نقاط حادثه خیز به‌عنوان دو برنامه اصلی این اداره کل در دستور کار قرار دارد.

نجفی با اشاره به طرح آشکارسازی نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان به عنوان یکی از روش‌های کاهش سوانح رانندگی و افزایش ایمنی تردد افزود: محورهای هراز، سوادکوه، کندوان و ساری _ کیاسر – سمنان و محور کناره از جمله این جاده‌ها محسوب می‌شوند.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون این اداره کل نسبت به اجرای ریزش برداری رانش‌ها، مرمت لغزش‌های جاده‌ای که بر اثر بارش‌ها در محورهای کوهستانی خصوصاً محورهای اصلی صورت گرفته است.

کد خبر 4919466
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.