پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جاده خلوتی در مازندران نداریم/ ترافیک سنگین مقطعی در محورهای ورودی شمال

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای هراز و کندوان از مسیر جنوب به سمت شمال به‌صورت پرحجم و در برخی مقاطع سنگین و نیمه‌سنگین است.

وی با اشاره به تردد پرحجم خودروها در محورهای سوادکوه و کیاسر مازندران، افزود: روزهای پایانی تابستان راه خلوتی در مازندران نداریم.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: طی روزهای گذشته شاهد افزایش فوتی‌های تصادفات بودیم که بیشتر موارد افراد بومی هستند که لازم است قوانین و مقرران راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

قدمی با اعلام اینکه تخلفات حادثه‌ساز هر روز تلفات می‌گیرد، تصریح کرد: تأکید ما پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، رعایت سرعت مطمئنه و استفاده همه سرنشینان از کمربند ایمنی است.

وی یادآور شد: خانواده‌ها دقت کنند اگر فرزندانشان فاقد گواهینامه است اجازه تردد با موتورسیکلت را ندهند، کمااینکه تصادف موتورسیکلت داشتیم که منجر به فوت راننده شده که فاقد گواهینامه بوده است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی از فردا در محورهای مازندران، گفت: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت از فردا تا روز جمعه از محور هراز و یک‌طرفه شدن محور کندوان روز جمعه از جمله محدودیت‌های ترافیکی است که پایان هفته جاری در محورهای استان اعمال می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.