پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جاده‌های اصلی مازندران پرترافیک و بارانی است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، بر اساس این گزارش کنون در محور کندوان محدوده پل زنگوله و تونل کندوان از لحاظ وضعیت جوی بارانی و ترافیک در این محور از سه راهی مرزن آباد به سمت پل دزدبن، هزارچم ، پل زنگوله تا تونل کندوان سنگین است و تردد با کندی انجام می شود.
بر اساس تصمیم پلیس راه از ساعت ۱۸ امروز تا ساعت ۲۴ امروز جمعه تردد در محور کندوان از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه برقرار است و تردد از کرج به سمت مرزن آباد نیز ممنوع است.
سوادکوه 
بر اساس گزارش مرکز مدیریت راههای مازندران، ترافیک در محور قائمشهر به تهران در محدوده شیرگاه و پل سفید در هر دو مسیر پرحجم و نیمه سنگین  و از لحاظ جوی محدوده گرزین خیل و گدوک بارانی است.
هراز 
ترافیک در محور هراز در محدوده های نارنجستان، سه راهی چلاو در هر دو مسیر پرحجم و نیمه سنگین و از محدوده بایجان، تونل وانا تا تکاور نیز سنگین است و تردد خودروها با کندی انجام می شود.
در این محور نیز طبق تصمیم پلیس راه تردد خودروهای سنگین  و موتور سیکلت تا ساعت ۲۴ امشب جمعه ممنوع است.
براساس این گزارش از لحاظ وضعیت جوی هوای این محور صاف تا نیمه ابری است.

 مرکز مدیریت راههای مازندران با اشاره به ترافیک خودرویی در محورهای اصلی این استان به سمت تهران ، از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و حق تقدم با سرعت مطمئن حرکت کنند.
مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر جاده دارد که سه هزار و ۶۰۰ کیلومتر آن را محورهای اصلی تشکیل می دهند. هراز و کندوان پرترافیک ترین محورهای این خطه شمال کشور محسوب می شوند.
سالانه به طور میانگین ۵۰۰ میلیون تردد در محورهای مازندران انجام می شود که ۱۱ درصد آن مربوط به محورهای اصلی شامل هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر ( ساری- سمنان) است و هراز بیشترین ترافیک را در بین محورهای اصلی مازندران دارد.
۱۰۸ کیلومتر از محور هراز در محدوه راه و شهرسازی مازندران قرار دارد که حدود ۷۸ کیلومتر آن چهار خطه است.

روزانه به طور میانگین ۴۰ تا ۶۰ هزار دستگاه خودرو در این محور تردد دارند که حدود دو برابر میانگین ظرفیت ترافیکی این محور است.
۶۹۸۲/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.