پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ثبت 4فقره وقف جدید در بخش چهاردانگه

0

پایگاه خبری چهاردانگه: علی سلطانی  با بیان اینکه هشت فقره وقف جدید در این شهرستان ثبت‌شده است، گفت: سعید سعیدی یک قطعه زمین کشاورزی در کیاسر را برای عزاداری حضرت زهرا(س) و امام حسین(ع) وقف کرده است.

سلطانی افزود: اهالی کوی طالقانی منطقه «پایین دزا» زمینی به مساحت ۲۷۳ مترمربع برای ساخت مکان مذهبی و همچنین کربلایی باقر عباسی زمینی به مساحت ۲۰۰ مترمربع را برای مسجد و حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) در روستای «کجارستاق» وقف کرده‌اند.

وی گفت: جعفر محمدی یک قطعه زمین به مساحت ۲۱۳ مترمربع را  برای ساخت زینبیه در روستای «ازنی» وقف کرده است.

رئیس اوقاف شهرستان ساری با بیان اینکه اسماعیل شیخی کیاسری یک قطعه زمین به مساحت ۱۲۲۰ مترمربع را برای برگزاری مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در روستای چالو وقف کرده است، افزود: سید روح اله قدیری یک قطعه زمین به مساحت ۱۰۲۰ مترمربع در روستای «امره» را وقف بر هزینه تحصیلی و مخارج علمی افراد بی‌بضاعت روستای «امره» و حومه کرده است.

وی از وقف یک قطعه زمین به مساحت ۹۷.۸۲ مترمربع در منطقه «پائین دزا» ساری برای امور فرهنگی در «امامزاده عباس» توسط محترم بریمانی خبر داد و گفت: همچنین یک قطعه زمین به مساحت ۸۴.۳۶ مترمربع در بلوار کشاورز منطقه «پایین دزا» ساری برای ساخت مرکز قرآنی وقف شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.