پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ثبت نام ۱۵۰۰ نفر در مسابقات قرآن اوقاف مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با اعلام اینکه آمار ثبت‌نامی‌های استان در رشته‌های مختلف جهت شرکت در چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف به ۱۵۰۰ نفر رسیده است، گفت: ثبت‌نام در این دوره از مسابقات تا ۲۹ خردادماه ادامه دارد.

 حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: نام نویسی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف از اوایل خردادماه آغاز شده و تا نوزدهم این ماه ادامه داشت که مهلت ثبت‌نام تا ۲۹ خردادماه تمدید شد.

وی افزود: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در رشته‌های مختلف و دانلود آئین نامه و منابع، باید تا قبل از ٢٩ خرداد به درگاه my.oghaf.ir  مراجعه کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران تأکید کرد: این مسابقات که با عنوان یادبود شهدای خدمت برگزار می‌شود با تغییری نسبت به سالیان گذشته همراه بوده و متسابقان زیر ۱۸ سال در رشته‌های قرائت و حفظ کل نیز در این مسابقات می‌توانند شرکت کنند.

حجت الاسلام حیدری جناسمی با اشاره به اینکه جامعه قرآنی مازندران تا امروز ۲۲ خردادماه، هزار و ۵۰۰ نفر جهت شرکت در مسابقات قرآن ثبت‌نام خود را قطعی کردند، گفت: مسابقات قرآن اوقاف در مرحله شهرستانی در تیرماه و مرحله استانی نیز در مردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه با همت جامعه و اصحاب قرآنی باید تلاش شود تا علاقمندان در مسابقات شرکت کنند، گفت:  نصب پوستر مسابقات در اقصی نقاط شهرستان‌ها از جمله مساجد و اماکن پرتردد و دعوت چهره به چهره از جمله ابزارهای مورد استفاده است و برای رونق مسابقات و حضور حداکثری در مسابقات قرآنی باید تلاش کنیم.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.