پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ثبت‌نام ۲۴۰  هزار نفر در مرحله اول طرح ملی اقدام مسکن

0

ایسنا/مازندران وزیر راه و شهرسازی گفت: ۲۴۰ هزار نفر در مرحله اول در طرح ملی اقدام مسکن ثبت نام کردند.

محمد اسلامی امروز در مراسم آغاز ساخت ۲ هزار و  ۳۰۹ واحد اقدام ملی و افتتاح ۸۱۰ واحد مسکن مهر مازندران که در روستای عالیواک ساری برگزار شد، اظهار کرد: این طرح دارای تاسیسات زیربنایی بوده و با مسکن مهر تفاوت دارد.

وی با اشاره به اینکه بازماندگان ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن منتظر مرحله دوم باشند، تصریح کرد: تسهیلات طرح ملی مسکن در چند لایه پیش‌بینی شده که دارای امتیازاتی است که یارانه آن را دولت پرداخت می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید به نقش مردم در این پروژه‌ها خاطرنشان کرد: ۸۱۰ واحد مسکن مهر در ۱۲ شهر استان با ۸۰۴ هزار میلیون ریال اعتبار  امروز افتتاح می‌شود و هزار و ۶۹۵ واحد باقی مانده نیز تا پایان این دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

اسلامی در مراسم آغاز عملیات اجرایی تقاطع‌های کنار گذر شمالی ساری نیز با اشاره به  شرایط بد مالی فعلی در کشور گفت:تاکنون یک هزار میلیارد تومان در راه‌های مواصلاتی شمال کشور هزینه شده است.

وی روند اجرای پروژه‌ها را مطلوب دانست و افزود: منطقه یک آزاد راه تهران شمال، بخشی از محور هراز و  پل سفید را در ایام الله دهه فجر افتتاح می‌کنیم.

وزیر راه و شهرسازی اجرای تقاطع غیر هم سطح در مرکز استان با هدف کاهش ترافیک در ساری عنوان کرد و یادآور شد: امیدواریم بتوانیم پروژه خط آهن گرمسار به اینچه برون را فعال کنیم و از شورای شهر و شهرداری ساری خواست تا برای تسریع در اجرای پروژه سه راه جویبار اقدام کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.