پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تیم لبنیات هرازآمل فاتح دربی مازندرانی ها در لیگ والیبال

0

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم مازندرانی لبنیات هراز آمل و هورسان رامسر در چارچوب هفته ششم این رقابتها عصر یکشنبه در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم میزبان با نتیجه ۳ برصفر میهمان هم استانی خود را با شکست بدرقه کرد.

شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز آمل در این دیدار در سه دست متوالی وبا امتیازهای (۲۵ بر ۱۷)، (۲۵ بر ۲۰) و(۲۷ بر ۲۵) پیروز شدند و چهارمین پیروزی این فصل خود را در خانه جشن گرفتند.

دربی مازنی‌ها درشرایطی در این هفته برگزار شد که سایه کرونا و نبود هواداران بازی دو تیم را تحت تأثیر مستقیم خود قرار داده بود.

استاندار مازندران هم به عنوان معاون عمرانی خود در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل حاضر شده و دست اول بازی دو تیم را از نزدیک تماشا کرد.

تا پایان هفته ششم این رقابتها تیم لبنیات هراز آمل با کسب ۴ پیروزی و ۲ شکست با ۱۲ امتیاز به جمع چهارتیم بالای جدول ۱۵ تیمی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور صعود کرد.

تیم هورسان رامسر هم با یک بازی کمتر به علت قرعه استراحت با قبول سومین شکست این فصل خود با ۶ امتیاز در جمع تیم پایین جدولی باقی ماند.

هفته هفتم این مسابقات روز چهارشنبه ۱۶ مهر برگزار می‌شود و تیم لبنیات هراز آمل در بازی بیرون از خانه در اردکان به مصاف تیم خاتم این شهر می‌رود و تیم هورسان رامسر در بازی خانگی از تیم شهرداری گنبد میزبانی خواهد کرد.

مازندران در رقابتهای امسال لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشورکه ۱۵ تیم درحال برگزاری است، با دو تیم لبنیات هراز آمل و هورسان رامسر حضور دارد.

کد خبر 5040200
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.