پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تیم ساری قهرمان کبدی ساحلی کشور شد

رئیس هیأت کبدی مازندران از قهرمانی تیم کبدی ساری در رقابت‌های ساحلی قهرمانی کشور خبر داد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: عباد دلیری امروز  از قهرمانی تیم کبدی ساری در رقابت‌های ساحلی قهرمانی کشور خبر داد و گفت: هشتمین دوره مسابقات کبدی ساحلی باشگاه‌های کشور، انتخابی تیم ملی با حضور ۱۵ تیم در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار شد که با قهرمانی تیم ساری خاتمه پذیرفت.

 

وی افزود: تیم ساری در فینال موفق شد اراک را ۴۴ بر ۳۰ شکست دهد تا جام قهرمانی هشتمین دوره مسابقات کبدی ساحلی را از آن خود کند.

 

رئیس هیأت کبدی مازندران درباره رقابت تیم‎ها در مرحله نیمه نهایی، بیان کرد: تیم‌های ساری، اراک، آمل و برنج آسترآبادی سرخنکلا با شکست حریفان خود در مرحله یک‌چهارم نهایی به جمع چهار تیم پایانی مسابقات راه یافتند.

 

دلیری یادآور شد: در مرحله نیمه‌نهایی تیم ساری مقابل برنج آسترآبادی سرخنکلا صف‌آرایی کرد و موفق شد ۳۸ بر ۲۸ حریف خود را شکست دهد تا به فینال مسابقات راه پیدا کند.

 

وی اظهار کرد: دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی مابین تیم‌های اراک و آمل برگزار شد و تیم اراک قهرمان دوره گذشته موفق شد حریف سختکوش خود آمل را ۴۵ بر ۲۸ شکست دهد تا حریف ساری در فینال مسابقات باشد.

 

رئیس هیأت کبدی مازندران ادامه داد: دو تیم ساری و اراک که از گروه اول مسابقات به فینال راه یافته بودند، برای دومین بار در این مسابقات برابر هم قرار گرفتند و تیم ساری موفق شد با نتیجه ۴۳ بر ۳۰ حریف قدرتمند خود را شکست دهد و ضمن جبران شکست مرحله مقدماتی، جام قهرمانی را هم بالای سر ببرد.

 

دلیری در پایان گفت: تیم آمل نیز در این مسابقات با برتری مقابل پدافند هوایی تهران در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.