پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تکمیل پایانه های صادراتی محور جهش تولید در مازندران است

0

به گزارش خبرنگار مهر، حسینقلی قوانلو پیش ازظهر پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های هم خانواده درباره جهش تولید با اشاره به نامگذاری سال جاری به سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری گفت: در سال جاری هفت محور اصلی به عنوان محور حرکت صنعت، معدن و تجارت مازندران مشخص شده است.

وی از برش استانی، این برنامه‌ها با توجه اسناد بالا دستی و محورهای حرکت در سطح کشور خبر داد و گفت: توسعه و تعمیق ساخت داخل در راستای جهش تولید، مدیریت واردات و صادرات غیر نفتی، توسعه معادن و صنایع معدنی با اجرای نقشه راه، توسعه فناوری و محصولات دانش بنیان از جمله محورها است.

قوانلو مدیریت بازار و ساماندهی لجستیک تجاری، بهبود فضای کسب و کار مرتبط با بخش صنعت، معدن و تجارت، تأمین منابع مالی و توسعه سرمایه گذاری نام برد و تصریح کرد: اتمام پروژه‌های پایانه‌های صادراتی استانی، راه اندازی برخی معادن غیر فعال، توسعه فناوری و محصولات دانش بنیان از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: افزایش ظرفیت تولید واحدهایی که هم اکنون با ظرفیت پایین در سطح استان مشغول فعالیت هستند، از طریق انعقاد قرارداد مشارکت توسط سرمایه گذاران جدید از دیگر محورهای فعالیت‌های این سازمان خواهد بود.

کد خبر 4913663
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.