پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تکمیل موزه دفاع مقدس مازندران مطالبه جدی مردم است

0

به گزارش خبرنگار مهر، منصورعلی زارعی بعدازظهر پنجشنبه در مجمع خیران مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اظهار داشت: از سال ۸۵ تاکنون از فعالیت‌ها و اقدامات این اداره کل در امر ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مطلع هستم و شاهد تلاش‌های بسیار خوبی از این مجموعه بوده و امیدواریم بتوانیم این بدهکاری که به شهدا داریم را ادا کنیم.

وی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را مطالبه جدی ایثارگران، رزمندگان، خانواده‌های شهدا و مردم دانست و گفت: باید اعتراف کنیم که ما مسئولین کم کاری کردیم و نتوانستیم ظرفیت‌ها را پای کار بیاوریم و باید زمینه مشارکت ظرفیت‌ها را فراهم کنیم.

زارعی تصریح کرد: برای حل مشکلات اقتصادی باید بی‌وقفه تلاش کنیم و حتی شده جلسات کاربردی را شبانه برگزار کنیم که اولویت کار ما به حساب می‌آید.

این مسئول با بیان اینکه کارهای مطالعاتی خوبی برای ساخت این مرکز انجام شده است و باید کار را نیز عملیاتی پیش ببریم، افزود: در بحث زیرساختی نیز خیلی خوب عمل شده است و تنها جایی که در سیل اخیر آسیب ندید این مرکز بود.

وی بر ضرورت حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در استان تأکید کرد و با بیان اینکه ما وظیفه داریم چندین برابر خیّرین کار کنیم، گفت: باید از ظرفیت‌های آماده و در دسترس برای اجرای پروژه‌ها بهره بگیریم.

علی بابایی کارنامی دیگر نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس از قداست و برکات خاص حضور شهدا برخوردار است، اظهار داشت: ساخت و تکمیل این مکان تلاش‌های ویژه ماهانه و سالانه را می‌طلبد.

وی ضمن اعلام اینکه ما نمایندگان مجلس این آمادگی را داریم تا برای رفع مشکلات مالی قدم برداریم، گفت: ما آمادگی داریم با اهدای اولین حقوق کاری‌مان به حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران مشارکت کنیم.

کد خبر 4958377
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.