پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تکرار روزی پرترافیک امروز در محورهای شمال/ هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شود

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیک در محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای شمال به‌صورت پرحجم است ولی باتوجه به ورودی‌هایی که طی روز گذشته در استان داشتیم انتظار داریم از ساعات بعدازظهر جاده‌های استان شلوغ شود.

وی در ارتباط با اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امشب از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی همچنان از محور هراز، اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ امروز تا ساعت ۲ بامداد  فردا از آب‌اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء ) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسؤول بیان کرد: تردد تمامی تریلی به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز از مسیر شمال به جنوب این محور ممنوع خواهد بود.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی،کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران ـ شمال به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: اعمال محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در محور کیاسر، درصورت افزایش حجم ترافیک نیز اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه تاکید پلیس به رانندگان مدیریت زمان سفر است، گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان است.

 /۸۶۰۳۴/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.