پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تکرار خطای‌ معروف جام‌ جهانی بر روی کریمی/ضربه دخسوس به قصد کشت!

دروازه بان برزیلی گسترش فولاد با خطایی که بر روی محسن کریمی مرتکب شد، صحنه ای مانند خطای معروف فینال جام جهانی ۲۰۱۰ خلق کرد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، صحنه اخراج فرناندو دخسوس برابر استقلال در دیدار روز جمعه این دو تیم بی شباهت به صحنه معروف خطای نایجل دی یانگ در فینال جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی نبود. دی یانگ در فینال جام جهانی با خطایی که البته تا مدتها تبدیل به سوژه شبکه های اجتماعی شده بود، ژابی آلونسو را متوقف کرد. صحنه ای که هاوارد وب، داور سر شناس انگلیسی ترجیح داد برای جریمه بازیکن خطا تنها از کارت زرد استفاده کند تا برای دقایقی فینال جام جهانی به حاشیه کشیده شود.

 

۰۱۱۵۹۳۸۶

۰۱۱۵۹۳۸۷

 

زاهدی فر، داور دیدار استقلال و گسترش فولاد اما ترجیح داد خطای خطرناک دخسوس بر روی محسن کریمی را با کارت قرمز جریمه کند تا اشتباه داور مطرح انگلیسی را تکرار نکرده باشد. تصمیمی که البته صحت آن دقایقی بعد از پایان بازی، در اظهار نظر کارشناسان اثبات شد تا داور جوان ایرانی در این دیدار نمره قابل قبولی بگیرد.

 

حالا دخسوس و کریمی می توانند امیدوار باشند با رسانه ای شدن و دست به دست شدن این تصویر در شبکه های مجازی شهرتی مانند آنچه دی یانگ بعد از این عکس تجربه کرد را تجربه کنند!

 

دقیقه ۷۴ بازی فرناندو دخسوس، دروازه بان گسترش فولاد، تا نزدیکی های نیمه پیش آمد و با حرکت خطرناکی روی محسن کریمی با کارت قرمز داور و اخراج از بازی رو به رو شد. سعید مظفری زاده و داود رفعتی، دو کارشناس داوری پس از بازی این تصمیم محمدحسین زاهدی فر را به عنوان نقطه قوت قضاوت او اعلام کردند و بر تصمیم درست او تاکید داشتند.

 

به نظر می رسید با این اخراج و ده نفره شدن گسترش فولاد، استقلال برای برد کار آسان تری داشته باشد؛ اما تنها ۵ دقیقه بعد از این اخراج استقلال گل تساوی را دریافت کرد تا علیرضا نقی زاده، مانع کسب ۳ امتیاز کامل برای علیرضا منصوریان شود.

 

استقلال یک بار دیگر از فرصتی که برای برد داشت به خوبی استفاده نکرد و در صورتی که می توانست تا رتبه چهارم صعود کند، در همان جایگاه ششم باقی ماند تا رسیدن به کورس قهرمانی همچنان به تعویق بیفتد.

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.