پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تولید روزانه ۱۰ هزار عدد ماسک در موکب‌ شهدای مدافع حرم آمل

0

اسماعیل فدایی مدیر موکب شهدای مدافع حرم شهرستان آمل به خبرنگار مهر گفت: همزمان با شیوع بیماری کرونا تلاش جهادی موکب شهدای مدافعان شهرستان آمل برای مقابله با ویروس کرونا آغاز و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: موکب شهدای مدافعان حرم شهرستان آمل درقالب ۵ گروه پنج نفره خواهران و تهیه چرخ خیاطی و پارچه مخصوص ماسک، اقدام به تولید روزانه بیش از ۱۰ هزار ماسک می‌کنند و ماسک و نیز گان های تولید شده روزانه در محلات مختلف سطح شهر ونیز بیمارستان‌ها توزیع می‌شود.

مدیر موکب شهدای مدافع حرم آمل بااشاره به اینکه این فعالیت‌ها تا عادی شدن وضعیت همچنان ادامه خواهد داشت، اضافه کرد، علاوه بر تولید وتوزیع ماسک وگان های مورد نیاز شهروندان وبیمارستان های سطح شهر، حدود ۲۵۰ بسته معیشتی وحمایتی نیز با کمک خیرین درحال آماده سازی است که از هفته آینده توزیع خواهد شد.

فدایی تصریح کرد، تا زمانی که ستاد ملی مبارزه با کرونا وضع عادی اعلام کند و کسب و کارها رونق بگیرد موکب ها به فعالیت خود ادامه می‌دهند و در کنار کادر درمانی و مردم آسیب دیده خواهند ماند.

وی یادآورشد، همان طور که در اربعین حسینی بخشی از موکب ها تا پس از روز اربعین خدمات خود رابه زائران اباعبدالله الحسین (ع) ارائه می‌دهند و فعال هستند در این شرایط نیز تا زمانی که مردم کشورمان به خدمات موکب نیاز داشته باشند خدمات خود را ارائه خواهند کرد.

کد خبر 4902121
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.