پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تولد نوزاد عجول چهاردانگه ای در آمبولانس

0

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: نوزاد خانواده ساروی در داخل آمبولانس اورژانس ۱۱۵ متولد شد.

زکریا اشکپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه افزود: خبر شروع دردهای زایمانی مادر باردار در ساعت پنج و ۵۲ دقیقه صبح امروز به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اطلاع داده شد.

وی خاطر نشان کرد: درخواست کمک از اورژانس در منطقه گرماب ساری اعلام شد و بلافاصله تیم پایگاه اورژانس کلاج خوسه به محل ماموریت اعزام شد.

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تیم اورژانس پس از ورود به صحنه و کنترل علایم حیاتی مادر، او را جهت انتقال به مرکز درمانی به داخل آمبولانس منتقل کردند.

این مقام مسوول ادامه: در راه انتقال، تشدید دردهای زایمانی خبر از زایمان قریب الوقوع می‌داد که با لطف خداوند و کمک کارشناسان اورژانس، نوزاد در داخل آمبولانس متولد شد و سایر اقدامات از جمله آزاد سازی بند ناف از دور گردن نوزاد و کلامپ و بریدن بند ناف، پوآر دهان نوزاد و فراهم کردن محیط گرم و اکسیژن تراپی نوزاد انجام شد، با توجه نیاز به مراقبت مادر و نوزاد درخواست آمبولانس کمکی شد که آمبولانس پایگاه راهبند اعزام شد.

اشکپور گفت: در نهایت مادر و نوزاد در شرایط مطلوب و با حال خوب به مرکز درمانی امام خمینی (ره) ساری منتقل شدند.لازم به ذکر است که این نوزاد دختر، فرزند دوم مادر ۳۱ ساله بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.