پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توضیح اورژانس مازندران در مورد خبر پایگاه خبری چهاردانگه نیوز/احیاء اولیه مصدوم توسط پرسنل اورژانس صورت گرفت

0

در پی درج خبر احیاء قلبی راننده کامیون در بخش چهاردانگه پس از یک حادثه برق گرفتگی ( لینک خبر ) مسئول روابط عمومی اورژانس مازندران توضیحاتی را در مورد خبر درج شده به چهاردانگه نیوز ارسال کرد.

اشکپور مسئول روابط عمومی اورژانس مازندران در این رابطه به خبرنگار  پایگاه خبری چهاردانگه نیوز گفت: در ابتدا خدا را شاکریم که مصدوم به زندگی بازگشت و این موضوع از هر امری مهمتر است.

وی یادآور شد: اگر تلاش های اولیه در شروع احیای مصدوم که توسط پرسنل اورژانس در جاده ( از جمله لوله گذاری در نای و دادن اکسیژن ، ماساژ قلبی و دیگر اقدامات اولیه ) نبود، مطمئنا ادامه احیاء در درمانگاه ۱۰۰ درصد بی تاثیر بود.

مسئول روابط عمومی اورژانس مازندران در ادامه گفت: در بیساری از موارد شانس موفقیت در احیاء در مرکز درمانی در صورتیکه عملیات احیاء مصدوم توسط تیم پیش بیمارستانی شروع شده باشد ۵۰ درصد افزایش می یابد.

پایگاه خبری چهاردانگه ضمن تشکر و قدردانی از پرسنل زحمتکش اورژانس و خسته نباشید به این قشر زحمتکش اعلام می دارد که مصدوم پس از احیاء در مرکز درمان بستر کیاسر به بیمارستان فاطمه زهرا (س) شهر ساری اعزام شده بود و حال عمومی ایشان خوب و رو به بهبود است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.