پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توصیه‌های نماینده ولی فقیه در مازندران به سرپرست شهرداری ساری/ عبرت بگیرید و اصلاح کنید

0


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران ظهر امروز در دیدار با حمیدرضا مرادی سرپرست جدید شهرداری ساری، خطاب به وی اظهار کرد: شما به آسیب‌های حوزه شهرداری واقف هستید؛ باید سعی کنید خودتان وارد این جریانات نشوید و از آنها عبرت بگیرید و به شکلی جبران کنید و به جای فسادها، اصلاح لازم را انجام دهید. 

وی گفت: یکی از مواردی که انسان‌ها را به خطا و اشتباه می‌برد سیاسی کاری است، کار شهرداری را از کار سیاسی جدا کنید، به جناح‌ها کار نداشته باشید باید شهر را نگهداری کنید کارش را برسید و ملاحظات، سلایق و احزاب سیاسی را ظهور و بروز ندهید.

محمدی‌لائینی تاکید کرد: سعی کنید استقلال در کار داشته باشید و آنچه مصلحت است آن را انجام دهید و از مشاوران عاقل و مصلحت‌اندیش استفاده کنید، بیت‌المال را حفظ کنید و سعی شود از حیف و میل آن جلوگیری شود و هم شما و هم دیگران برداشت غلط از بیت‌المال نداشته باشید.

نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد: باید حمایت همه گروه‌ها، اصناف و اقشار را جلب کنید و آنها هم حمایت لازم را از مجموعه شهرداری داشته باشند، اگر درگیر منازعات باشیم کار پیش نخواهد رفت‌.

محمدی لائینی گفت: عناصر چاپلوس و متملق را از اطراف خود طرد کنید و راه ندهید و در عوض به کسانی که انتقاد خیرخواهانه و منصفانه می‌کنند بها دهید و از آن‌ها استقبال کنید.

وی یادآور شد: آغاز کار شما با دهه بصیرت و روز ۱۹ دی و همچنین برنامه‌ریزی جهت برگزاری مراسم تجلیل و وداع هشت شهید خوشنام در ساری همزمان شده است که امیدواریم به برکت این ایام مبارک و این شهدای عزیز در کار خود موفق باشید.

محمدی‌لائینی در پایان گفت: به تعبیر قرآن کریم از خداوند متعال بخواهید صادقانه وارد و صادقانه هم خارج شوید و خیلی درگیر و به فکر بقای در پست و جایگاه خود نباشید و به جای آن به فکر مردم باشید و کار را نه برای خود و دیگران بلکه برای خدا انجام دهید.

 /۸۶۰۴۸/ج/ح




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.