پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توسعه متوازن در گرو همگرایی گروههای مختلف سیاسی است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، حسین حسن نژاد یکشنبه شب در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری گلوگاه افزود: رضایت عمومی مردم از نیازهای مهم کشور است که باید با افزایش کارآمدی و توسعه متوازن، اقدامات مؤثر انجام دهیم.

وی اظهار کرد: مدیران توانمند باید قدرت پاسخگویی داشته باشند و باید بدانیم قرار نیست با مصالح مردم بازی کنیم و باید به اندازه توان خود کارآمد بوده و به مردم خدمت کنیم.

معاون استاندار مازندران با اعلام اینکه نماینده عالی دولت در شهرستان باید سیاست‌ها دولت را دنبال و اجرایی کند، گفت: برای همصدایی بیشتر باید سیاست‌های دولت به درستی اجرایی شود و به دور از سیاست بازی و جناح بندی، مصلحت مردم در نظر گرفته شود.

حسن نژاد افزود: توسعه نیازمند تلاش است و باید از توان سرمایه گذاران بخش خصوصی در کنار کمک‌های دولتی استفاده شود و برای این منظور جامعه ما نیازمند مدیران توانمند، با تدبیر و پاکدست است و در راستای سیاست دولت، باید منطق درست اعمال شود و بدانیم نگاه منطقی داشتن، تعامل و تعادل است و برای حرکت در مسیر سیاست‌های دولت و نظام باید منطقی وارد میدان شد و برای رفع مشکلات مردم کار کرد.

وی ادامه داد: انتظار داریم مدیران ما در جامعه اسلامی درست تصمیم بگیرند و درست اجرا کنند تا شاهد توسعه مناسب در جامعه، استان و شهرستان خود باشیم.

ر این مراسم ضمن تجلیل از تلاش‌های ” محمدرضا تباکی” فرماندار سابق گلوگاه که به مقام بازنشستگی نائل آمد، فریدون کلبادی نژاد به عنوان سرپرست فرمانداری گلوگاه معرفی شد.

۷۳۳۲/‏۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.