پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توزیع هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی رزمایش کمک مومنانه در آمل+ فیلم

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سرهنگ جابر عسگری فرمانده سپاه ناحیه آمل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شامگاه پنجشنبه با تلاش سپاه ناحیه آمل پس از منویات مقام معظم رهبری بر اجرای رزمایش کمک مومنانه، اولین مرحله بسته‌های معیشتی به تعداد هزار و ۳۰۰ بسته آماده و بین خانواده‌های آسیب دیده بیماری کرونا در آستانه اول ماه مبارک رمضان توزیع شد.

وی افزود: در این رزمایش مطابق فرمایش مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش کمک مومنانه، سپاه آمل با همکاری بسیج جامعه پزشکی و سلامت، حوزه‌های مقاومت بسیج به اجرای این رزمایش پرداخته است. 

عسگری اعلام کرد: مرحله اول آن قبل از اجرای این رزمایش حدود ۸ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی آماده و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

این مسؤول با اشاره به اینکه در اجرای این رزمایش حدود ۱۰ هزار بسته به ارزش ۱۰۰ تا ۳۰۰هزار تومان آماده شد، افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه حدود ۶ هزار و ۷۰۰ بسته را در دست توزیع داریم.

وی عنوان کرد: در این مرحله حدود یک هزار و ۳۰۰ بسته آماده و از شب اول ماه رمضان بیان خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

عسگری خاطرنشان کرد: سپاه در همه عرصه ها از دوران جنگ، سیل، زلزله حضور فعالی داشته و امروز نیز در جهت کمک به مردم همراه هستند.

 /۸۶۰۴۸/ج/م

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.