پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تور مشترک عکاسی در شهر کیاسر با حضور عکاسان مطرح مازندرانی

0

سید ولی شجاعی لنگری رییس اتحادیه عکاسان مرکز استان مازندران به همکاری انجمن عکاسان مازندران در شهر کیاسر یک اردوی عکاسی برگزار نمود.


شجاعی لنگری در این باره افزود ؛ یکی از موثرترین راهکارها برای معرفی جاذبه های طبیعی و محیطی شهر کیاسر، استفاده از ظرفیت هنرمندان برای معرفی شهر کیاسر برای جذب گردشگر است.
همچنین سید احمد طاهر پور، رئیس انجمن عکاسان استان مازندران مهمترین دستاورد این اردو را رسیدن به عکسهای مستند و ناب از ظرفیت موجود در شهر کیاسر برشمرد و افزود؛ برگزاری تور یک روزه با هدف عکاسی از بافت شهری و فضاهای تاریخی، گردشگری و طبیعی در شهر کیاسر می‌تواند ظرفیت‌های این کهن شهر را به مردم معرفی نماید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، سید احمد طاهر پور گفت:به منظور معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهر کیاسر از دریچه دوربین این تور عکاسی برگزار شد.
این پیشکسوت عکاسی مازندران عنوان کرد: این تور عکاسی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت با مشارکت ۲۱ نفر از عکاسان مطرح استان اجرا شد.


سید احمد طاهر پور در پایان از زحمات و اقدامات مهندس رضایی کلانتری شهردار جوان و اعضای شورای شهر کیاسر تقدیر و تشکر نمود.
ریاست انجمن عکاسان مازندران در ادامه افزود؛ با تعامل بعمل آمده بزودی شاهد برگزاری یک نمایشگاه عکس با حضور شرکت کننده گان حاضر در این اردوی عکاسی با همکاری انجمن عکاسان مازندران در شهر کیاسر برگزار میگردد.
لازم به ذکر است ، انجمن عکاسان مازندران زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به فعالیت می پردازد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.