پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تند شدن نبض کرونا/ دو رقمی شدن فوتی های کرونایی در مازندران

با ابتلای ۲۸۳ مازندرانی به کرونا در شبانه روز گذشته، شمار بیماران بستری در مراکز درمانی استان هم اکنون به هزار و ۲۲۲ تن رسید و ۱۰ تن نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

1

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: با ابتلای ۲۸۳ مازندرانی به کرونا در شبانه روز گذشته، شمار بیماران بستری در مراکز درمانی استان هم اکنون به هزار و ۲۲۲ تن رسید و ۱۰ تن نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

همچنین در این مدت ۲۰۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و ۲۱۸ بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

مرگ ۱۰ کرونایی در مازندران

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۰ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.
دکتر سید عباس موسوی افزود: در همین مدت تعداد ۱۶۴ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

او گفت: هم اکنون ۹۹۴ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۸۴ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم ‌پزشکی‌مازندران افزود: ۱۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران جان باختند.
دکتر موسوی تاکید کرد: ادامه روند افزایشی ابتلا بیماران به کرونا، بیمارستان‌های استان را با مشکل جدی در پذیرش مبتلایان روبرو خواهد کرد.
۴۳ نفر دیگر در بابل کرونایی شدند

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند و ۳۶ بیمار هم با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

دکتر سید فرزاد جلالی افزود: در حال حاضر ۲۲۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى و ۳۴ نفر هم با حال بد در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل به شهروندان توصیه کرد: با رعایت اصول بهداشتی برای کاهش روند این بیماری تلاش کنند.

1 نظر
  1. رها عظیمی می گوید

    امیدوارم بیماری کرونا در این شرایط بد اقتصادی که در آن قرار داریم هر چه زودتر تموم بشه از آقایان وزارت بهداشت خواهش می کنیم اقدامات سریعتری برای تهیه واکسن انجام بدهند…..

    شیوع بیماری مهلک ,
    شیوع بیکاری مهلک ,
    هر دو هستند بانی ,
    فقر و تهی دستی ,
    در این ایام سخت,
    باشیم دل آرا در کنار هم ,
    یار و غمخوار هم ,
    تا که به سلامت گذر کنیم ,
    از این روزهای سخت ,
    ( دل آرا شرکاء )

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.