پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تند شدن شیب ابتلا به کرونا در مازندران

شمار مبتلایان به کرونا در استان مازندران پس از تعطیلات نوروزی روند صعودی به خود گرفت و با تُند شدن شیب آن، ۱۸ شهرستان در وضعیت قرمز و ۴ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

0

شمار مبتلایان به کرونا در استان مازندران پس از تعطیلات نوروزی روند صعودی به خود گرفت و با تُند شدن شیب آن، ۱۸ شهرستان در وضعیت قرمز و ۴ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

با ابتلای ۲۴۷ مازندرانی به کرونا در شبانه روز گذشته، شمار بیماران بستری در مراکز درمانی استان هم اکنون به هزار و ۱۴۱ تن رسید و ۹ تن نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

همچنین در این مدت ۱۵۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و ۲۱۱ بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران: شناسایی ۲۰۵ بیمار جدید مشکوک به ویروس کرونا

دکتر سیدعباس موسوی با اعلام این خبر گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۴ بیمار با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی خود (قرنطینه خانگی) از مراکز زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران مرخص شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به بستری ۹۱۸ بیمار مبتلا به کروناویروس هم اکنون در بیمارستان‌های استان افزود: ۱۷۵ بیمار بدحال با وضعیت وخیم تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

دکتر موسوی تصریح کرد: ۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ ، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران جان باختند.

ادامه سیر صعودی بیماران کرونایی در بابل‌
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۴۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند و ۲۷ بیمار هم با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

دکتر سید فرزاد جلالی افزود: در حال حاضر ۲۳۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى و ۳۶ نفر هم با حال بد در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

او گفت: ۲۴ ساعت گذشته یک نفر از همشهریان بابلی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ فوت کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل به شهروندان توصیه کرد: با رعایت اصول بهداشتی برای کاهش روند این بیماری تلاش کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.