پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تمام امکان گردشگری و مراکزمهمان پذیر چهاردانگه تعطیل می‌باشد

0

حسنی رییس دادگاه عمومی بخش چهاردانگه در در جلسه قرارگاه پدافند زیستی ضمن تقدیر ازبرگزاری این جلسه و اهمیت موضوع گفت: به  مراجع انتظامی بخش ابلاغ شد تمام  مراکز گردشگری، ویلاها، خانه مسافرها و اماکن اقامتی  چهاردانگه تعطیل می‌باشد و در صورت پذیرش مهمان بلافاصله پلمپ و با صاحبان آن برخورد قضایی می‌شود.

وی با بیان اینکه شرایط مازندران شرایط مناسب نیست، از مسافران خواست با توجه به شیوع ویروس کرونا در مازندران  به هیچ وجه به این استان سفر نکنند.

 رییس دادگاه عمومی بخش چهاردانگه با هشدار به برخی از افراد که اماکنی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند، گفت: به هیچ وجه نباید خانه، ویلا یا مهمان پذیری به مسافران اجاره داده شود و همه مراکز مهمان پذیر نیز باید تعطیل باشند و خوشبختانه تا الان ازسوی صاحبان این اماکن همکاری خوبی صورت گرفت.

وی ادامه داد: هر مکان تفریحی توریستی یا خانه و ویلا به مسافران اجاره داده شود حتما با دستور قضایی پلمپ و با اجاره دهندگان برخورد قضایی خواهد شد.

حسنی در باره نگرانی حمل زباله هایی که آلوده به ویروس کرونا هستند اظهار داشت: تذکرات لازم داده شده است و من خودم از مرکز دفن زباله بازدید کردم و جای نگرانی برای مردم چهاردانگه نیست. و امیدوارم با افتتاح زباله سوزساری این مشکل برای همیشه برای مردم چهاردانگه حل شود.

وی درباره جلوگیری از ورود  مسافران به چهاردانگه گفت: ما در زمینه ممنوعیت تردد مسافران، تابع دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم اما از ورود دوره گردها به شهر کیاسر و روستاها بخش  جلوگیری می‌شود و مسافران هم در تلمادره تب سنجی می‌شوند در صورت مشکوک بودن برگشت داده می شوند  اما حق اسکان در منطقه را ندارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.