پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تقدیر از اطلاع رسانی درست خبرگزاری مهر برای ترویج فرهنگ وقف

0

حجت الاسلام ابراهیم حیدری در بازدید از دفتر خبرگزاری مهر مازندران با اشاره به نقش و اثرگذاری این رسانه در ترویج فرهنگ وقف و اطلاع رسانی درست از تلاش‌های فعالان این رسانه در این حوزه تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه بیشترین نیات وقف در استان مربوط به عزاداری سید الشهدا (ع) است، گفت: در حوزه بهداشت ودرمان نیز وقف ورود داشته و در زمینه مقابله با کرونا خدمات رسانی مطلوبی صورت گرفته است.

حیدری با عنوان اینکه ۱۲ امامزاده در استان به صورت شبانه روزی اقدام به تولید ماسک پرداخته است، یادآور شد: حدود پنج الی هشت هزار ماسک به صورت شبانه روزی در این اماکن تولید شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، ضدعفونی کردن اماکن عمومی با کمک خادمان افتخاری و خادمان ثابت امامزاده‌ها را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: تهیه لوازم و تجهیزات درمانی برای یاری رسانی به مردم، خرید دستگاه‌های تنفس برای بیمارستان آیت اله روحانی، توزیع سبدهای معیشتی از جمله اقدامات بوده است.

حیدری به خدمات رسانی اوقاف در قالب کمک‌های مومنانه یادآور شد: تاکنون بیش از ۹۰ هزار بسته معیشتی از محل موقوفات، متولیان و ادارات، از محل خیرات بین نیازمندان توزیع شده است.

وی برنامه ریزی برای خرید دستگاه دیالیز بیمارستان حضرت امام راحل در ساری را از جمله برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: اجرای برنامه مهر تحصیلی برای حمایت از دانش آموزان نیازمند از دیگر برنامه‌های اوقاف است تا لوازم التحریر والبسه دانش آموزان را تأمین کنیم.

کد خبر 5016744
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.