پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تغییرات مدیریتی در شهرداری ساری کلیدخورد

0

به گزارش روابط عمومی شهرداری ساری، در این تغییرات و جا به جایی ها محمدحسین قبادی به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی ، معماری و امور مناطق منصوب و سید لطف الله کریمی سرپرست معاونت_فنی و عمرانی شد.

همچنین مرتضی عطایی به عنوان سرپرست شهرداری منطقه ۲ ، عباس رییسی سرپرست شهرداری منطقه ۳ ، مصطفی مهربانیان سرپرست سازمان مدیریت آرامستان ها، مرتضی بربسته سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و عین الله احمدی هم به عنوان سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری منصوب شدند.

سلمان ابوالقاسمی سرپرست سازمان مدیریت پسماند ، حسین مرتضوی سرپرست اداره روابط عمومی و امور بین الملل ، علیرضا سعیدی سعیدآبادی سرپرست اداره فنی و عمرانی ، محمدجواد باقرزاده سرپرست اداره طرح و برنامه ، علی شکری سرپرست اداره کارپردازی ، امیرحسین پاکزاد سرپرست اداره حقوقی و محمدرضا امینی هم سرپرست اداره درآمدهای عمومی و املاک شهرداری ساری شد.

بر اساس این گزارش ، شهردار ساری در جلسه معارفه مدیران جدید شهرداری با تاکید بر اصل سلامت اداری و کار و تلاش مضاعف برای پیشبرد امور شهر و شهروندان، گفت: مدیران مجموعه شهرداری باید توجه داشته باشند که منویات مقام معظم رهبری در حوزه مدیریت شهری همواره مدنظر و ملاک عمل قرار گیرد و اصل سلامت اداری را با کار و تلاش صادقانه محقق نمایند.

رجبی بر ضرورت نگاه خدمت رسانی به شهروندان تاکید کرد و افزود: مدیران مجموعه شهرداری ساری باید به گونه ای در مسیر خدمت رسانی به شهروندان فعال و کوشا باشند که نگاه مردم و مسئولان به شهرداری ساری در حوزه خدمت رسانی ارتقا یابد تا بتوانیم زمینه رشد و توسعه همه جانبه شهر را فراهم آوریم.

وی ، پاکدستی و اخلاق را دو ویژگی مهم مدیریتی در نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت : آنچه در مسیر خدمت رسانی به مردم برای ما مهم است، رعایت پاکدستی مدیران و اخلاق نیکوی آنان در مسیر خدمت است و تاکید می کنم که کلیه مدیران، این دو فاکتور را اصلی مهم برای انتخاب مدیران تحت امر خود قلمداد کنند.

رجبی دفاع از حیثیت شهر و شهرداری و جلوگیری از انجام تخلف را نیز ضروری دانست و افزود: همه مدیران و کارکنان زحمتکش شهرداری باید به گونه فعالیت کنند که بتوانند از حیثیت شهر و شهرداری دفاع کرده و از بروز تخلفات در هر حوزه ای جلوگیری نمایند.

شهردار ساری با اظهار این که احترام به نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر ، احترام به شهروندان است، گفت: احترام به نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر و رعایت اصل تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی صحیح، دقیق و مناسب به شهروندان و مراجعان علاوه بر وظیفه قانونی ، از انتظارات مهم از مدیران و کارکنان شهرداری در مسیر خدمت رسانی است.

۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.